خبرگزاری کار ایران

موفقیت هفده کودک ایرانی در یک رویداد بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۷۰۵

عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن در سال‌های ۲۰۲۱ موفق به کسب جایزه شدند.

به گزارش ایلنا، از میان ۹۹۹۸ اثر از ۵۰ کشور جهان ۱۷ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار از این دوره مسابقه هیکاری ژاپن شدند.

در این میان سه عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون دیپلم افتخار نشان نقره، چهار عضو دیگر دیپلم افتخار نشان برنز و ۱۰ عضو کانون پرورش فکری نیز موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

بر اساس این خبر، مهرناز حسینی ۶ساله از قاین خراسان جنوبی، نازنین بیاتی ۷ساله از مرکز شماره ۳ همدان و کیمیا موسوی ۱۰ساله از تبریزآذربایجان شرقی، دیپلم افتخار نشان نقره این رویداد هنری را به دست آوردند.

همچنین پارمیس خاجویی ۶ساله از بهبهان خوزستان، ضحا ربانی ۶ساله از فامنین همدان، رادین کریمی ۷ساله از مرکز ۴۰ تهران و فاطمه محمدی ۱۰ساله از قهدریجان اصفهان دیپلم افتخار نشان نقره بیست‌ونهمین مسابقه هیکاری ژاپن را از آن خود کردند.

شهراد روان‌شادی ۶ساله از بهبهان خوزستان، شاهین امیری ۶ساله از مرکز ۴۰ تهران، امیرعلی تقوی‌فرد ۶ساله از لارستان فارس، پرناز گودرزی ۷ساله از مرکز شماره ۵ کرمانشاه، یسنا عمادی ۸ساله از شیرین‌سو همدان، شیدا رضایی ۹ساله از گلپایگان اصفهان، ستاره شاویسی ۱۱ساله از مرکز شماره ۵ کرمانشاه، مشکات الهیان ۱۲ساله از تفرش استان مرکزی، شادی حسینی ۱۴ساله از مشهد خراسان رضوی و آتنا صفوتی ۱۵ساله از بندرانزلی گیلان دیپلم افتخار این رویداد هنری را کسب کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۳۱۶ اثر در بیست‌ونهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری ژاپن ۲۰۲۱ شرکت کرده است.

کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان از طریق برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی یک از مهم‌ترین وظایف کانون پرورش فکری است.

کارگاه‌های هنری کتاب‌خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور زیر نظر مربیان متخصص و آموزش‌دیده کانون اداره می‌شود و همه‌ساله تعداد زیادی از این کودکان در مسابقه‌های معتبر بین‌المللی در کشورهای مختلف جهان موفق به دریافت جایزه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز