خبرگزاری کار ایران

شبکه دو سیما با «آن» به روایت هنر و مرثیه می‌نشیند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۱۴۹

برنامه گفت و گو محور آن کاری مشترک از حوزه هنری و شبکه دو سیما با موضوع هنرو مرثیه به بررسی آثار خاطره‌انگیز آیینی در حوزه فرهنگ عاشورا می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و همکاری شبکه دو سیما برنامه تلویزیونی «آن» با موضوع بررسی آثار هنری آیینی و روایت حال و هوای خالقین آثار به روی آنتن می‌رود.  دومین قسمت «آن» جمعه ۱۴مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود.

این برنامه گفت وگو محور با پرداختن به آثار هنری خاطره‌انگیز و ماندگار در حوزه فرهنگ عاشورا قصد دارد تا ناگفته‌ها و احوالات هنرمندان خالق اثر را با بیانی متمایز روایت کند.

برنامه «آن» در قسمت دوم، میزبان غلامرضا آقاسی (فرزند مرحوم محمدرضا آقاسی) است و با وی در باب اشعار مهمی چون «بی سر و سامان توام یا حسین»، تاثیر شخصیت و زبان مرحوم آقاسی بر ادبیات معاصر و راز ماندگاری این اشعار به گفتگو می‌نشیند.

گفتنی است، «آن» یک برنامه ترکیبی است که حدودا در ۵۰ دقیقه تولید شده است و به معرفی آثار ماندگار آیینی، پخش مستند معرفی میهمان، گفتگو با کارشناسان هنری، عوامل پشت صحنه این آثار و گفتگوی مردمی می‌پردازد. جمشید ابزاری کارگردانی احمدرضا بلیغ تهیه کننده و امیرحسین سمیعی اجرای این برنامه را برعهده دارند.

لازم به ذکر است، برنامه تلویزیونی آن در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مردادماه در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز