خبرگزاری کار ایران

فراخوان واحد فن‌آور افرامانا منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۲۵۰

واحد فن‌آور افرامانا مستقر در مرکز رشد و کارآفرینی دانش‌گاه هنر، فراخوان خود را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه‌ی افرامانا، واحد فن‌آور افرامانا مستقر در مرکز رشد و کارآفرینی دانش‌گاه هنر در نظر دارد به منظور عرضه‌ی محصولات هنرهای نمایشی شامل نمایش‌های آنلاین و اینتراکتیو کودک و نوجوان، نمایش‌نامه‌خوانی، پادکست‌های متنوع قصه‌گویی، اجرای تئاتر و نیز موسیقی و ترانه، ویژه‌ی مخاطبان کودک و نوجوان را تهیه و تولید کند و سپس این محصولات را به عموم علاقه‌‌مندان عرضه کرده و به فروش رساند.

هنرمندان، دانش‌جویان و دانش‌آموختگان و علاقه‌مندان می‌توانند برای هم‌کاری در تهیه، تولید و عرضه‌ی محصولات این هسته، ایده‌ها و طرح‌های خود را متناسب با موضوع کودک و نوجوان در دو بخش عموم شرکت‌کنندگان و دانش‌جویان و دانش‌آموختگان به نشانی دفتر یا پست الکترونیکی واحد فن‌آور افرامانا ارسال کنند.

کلیه‌ی شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به هم‌کاری با این واحد فن‌آور، ایده‌ها و طرح‌های نمایشی، نمایش‌نامه‌خوانی، ترانه‌سرایی و قصه‌گویی و اعلام هم‌کاری (ویژه‌ی دانش‌جویان و دانش‌آموختگان) خود را در رشته‌های نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی، بازی‌گری، طراحی صحنه، طراحی لباس، آهنگ‌سازی و موسیقی، ترانه‌سرایی، قصه‌گویی، بازاریابی، پژوهش، تولید و فروش به همراه فرم پرشده‌ی هم‌کاری خود را به نشانی خیابان ولی عصر، قبل از تقاطع خیابان رشت، جنب دانش‌گاه امیرکبیر، دانش‌کده‌ی هنرهای کاربردی دانش‌گاه هنر، ساختمان مرکز رشد و کارآفرینی یا پست الکترونیکی aframanaa@gmail.com ارسال کنند و برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۸۸۸۵۹ – ۰۹۲۱۴۳۹۵۷۰۷ تماس بگیرند.

نتایج مصاحبه‌ی حضوری ویژه‌ی دانش‌جویان و دانش‌آموختگان پس از بررسی طرح‌ها و فرم‌های ارسالی، ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام می‌شود.

گفتنی است کلیه‌ی شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان تا تاریخ روز شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱  فرصت دارند طرح‌ها و ایده‌ها، پیش‌نهادهای مکتوب و فرم هم‌کاری خود را به نشانی یاد شده ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز