خبرگزاری کار ایران

نوذر امامی عنوان کرد:

شهروندسپاری، امری تاریخی و مهم برای شهرداری است

کد خبر : ۷۹۳۵۰۷

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به اجرای پروژه شهروندسپاری، امروز یکی از روزهای تاریخی و مهم شهرداری شیراز محسوب می شود.

به گزارش ایلنا نوذر امامی در آیین آغاز به کار پروژه شهروندسپاری (پاسخ الکترونیک استعلام های شهرسازی ویژه آپارتمان های مسکونی) عنوان کرد: شفاف سازی یکی از شعارهای  اصلی شورای پنجم و مبارزه با فساد و کاهش آن یکی از دستاوردهای شفاف‌سازی است.

وی از شادی، ارتباطات جمعی، تعامل و رفتار شهروندی متمدنانه به عنوان ضروری‌ترین نیازهای شهر یاد کرد و افزود: شهرداری باید تلاش کند تا زمینه شادی را در شهر فراهم کند و زمانی که کارها در این نهاد به صورت الکترونیکی انجام شود قطعا زمان زیادی برای توسعه نشاط اجتماعی برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

وی از ایجاد کمیته آسان سازی در  شورای شهر شیراز خبر داد و اضافه کرد: براساس مصوبات این کمیته باید پاسخ تمامی استعلامات، پایان‌کار، خلافی، تراکم و ... در آینده به حوزه خدمات الکترونیکی شهرداری شیراز افزوده شود.

شهروند سپاری نقطه آغاز آسان سازی امور در شهرداری است

نائب رئیس شورای شهر شیراز نیز در این آیین گفت: شهرداری شیراز 112 سال پیش تاسیس شده و این ارگان با عمری بیش از یک قرن اکنون نیازمند تحول است و باید نقطه عطفی را تجربه کند.

ابراهیم صبوری تصریح کرد: با توجه به این موضوع امروز را می‌توان آغاز آسان‌سازی و پیاده‌سازی شهرداری الکترونیک در شیراز دانست.

وی ادامه داد: امیدوارم پیش از اتمام کار شورای پنجم شهر شیراز پروژه شهرداری الکترونیک که استقرار آن 14 سال به طول انجامیده بطور کامل پیاده‌سازی و بعنوان دستاوردی عظیم به شهروندان تقدیم شود تا وقت مردم مقابل میز کارشناسان شهرداری یا در ترافیک تلف نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز