خبرگزاری کار ایران

رسولی تاکید کرد:

الزام شهرداری برای عدم ارائه مجوز برای برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات در پیاده راه

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۹۴

در هشتاد و هفتمین جلسه صحن شورا، رضا رسولی با ارائه طرحی خواستار عدم برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات در پیاده راه فرهنگی رشت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت در ابتدای نطق خود به سیلاب ها اخیر در کشور اشاره کرد  و اظهار داشت: با وجود اتفاقات تلخ، نوروز امسال برای هیچ هموطنی شادی بهمراه نداشت.

رضا رسولی افزود: این اتفاق تلنگر جدی است و نشان می دهد در مبحث محیط زیست و انرژی بد عمل کردیم و اگر نتوانیم این آسیب را بازگردانیم، و رفتار های محیط زیستی را اصلاح کنیم، شاهد اتفاقات بدتری خواهیم بود.
 
نایب رئیس شورا ادامه داد: در کمیسیون عمران شورا تیمی متمرکز شده تا سطح تاب آوری شهر رشت را در حوادث غیرمترقبه بررسی کند.
 
وی با اشاره به موقعیت ممتاز پیاده راه فرهنگی برای توسعه گردشگری رشت بیان داشت: مبحث زیباسازی و منظر شهری در برنامه های پیاده راه باید جدی گرفته شود. هرساله در نوروز نمایشگاه عرضه محصولات در یک سازه نامناسب اجرا می شود.
 
رسولی افزود: اگر رشت را به مثابه خانه بدانیم، پیاده راه اتاق پذیرایی آن است اما هر سال در بهترین نقطه شهر با کج‌سلیقگی و بد سلیقگی به لحاظ منظر، اتفاقات ناخوشایندی به پیاده راه تحمیل می شود.
 
عضو شورا تاکید کرد: بنده با برگزاری رویدادهای فرهنگی در پیاده راه مخالف نیستم، مخالف نمایشگاه عرضه محصولات دیگر استانها و کشور چین هستم و محصولات گیلان و رشت در این نمایشگاه عرضه نمی شود. تا زمانیکه برنامه مشخصی در این زمینه وجود نداشته باشد و شهرداری یک سازه آبرومند متناسب با پیاده راه نسازد، مخالف ارائه مجوز برای برگزاری نمایشگاه هستم.
 
رسولی همچنین گفت: با وجود متخصصین شهرسازی، هنر و معماری در گیلان، راه اندازی کارگروه تخصصی منظر شهری ضروری است و این طرح در کمیسیون عمران مطرح شده تا با راه اندازی این کارگروه متشکل از متخصصان فن، سازمان سیما و منظر و معاون شهرسازی، به وضعیت دید منظر شهر رسیدگی کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز