خبرگزاری کار ایران

رجبی در جمع انجمن اسلامی معلمان فارس:

فرهنگیان برای انتخاب مدیر کل آموزش و پرورش به گزینه واحد نرسیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۶۷۱

نماینده مردم شیراز در مجلس در واکنش به اینکه چرا نمایندگان از گزینه‌های مورد مقبولیت معلمان حمایت نکرده‌اند، گفت: واقعیت آن است که معلمان برای انتخاب مدیر کل به گزینه‌ واحدی نرسیده‌اند که ما بخواهیم حمایت کنیم.

 به گزارش ایلنا فرج‌الله رجبی در نشست نمایندگان شیراز در مجلس با اعضای انجمن اسلامی معلمان استان فارس گفت:  تفاوت نمایندگان مجلس با دولتی‌ها در این است که اگر عملکردشان مورد پسند نباشد به راحتی قابل تغییر هستند و اساساً صندوق رأی را برای همین گذاشتند و نیازی به رفتارهای تند نیست. رابطه‌ای که شما با مدیرکل یا سایر متولیان دولتی نمی‌توانید داشته باشید.

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: معتقدم باید در میان‌مدت مکانیزم انتقال مسائل فرهنگیان به ما به عنوان نماینده شما اصلاح شود. این یک عیب و ایراد است.

عضو فراکسیون امید خاطر نشان کرد: انجمن اسلامی معلمان باید به یک شیوه‌ واحد و فرایندی مشخص برای اعمال اراده برسد تا بتواند در مسائل آموزش و پرورش نقش‌آفرینی کند.

عضو فراکسیون امید درباره روند طولانی و پرحاشیه‌ انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم گفت: در خصوص انتخاب مدیرکل جایز نیست بر ما که بیرون از مجموعه هستیم ایراد بگیرید.

وی ادامه داد: در فاصله‌تنها چند ساعت گروه‌های مختلفی می‌آمدند و گزینه‌های مختلفی را برای مدیرکلی مطرح می‌کردند. شما بگویید که ما باید زبان گویای کدام یک از این گروه‌ها می‌بودیم.

نماینده مردم شیراز با دفاع از عملکرد مجلس دهم که به تعبیر او ملغمه‌ای از اصولگرا و اصلاح‌طلبان است، گفت: رأی شما هرچه باشد برای ما اعتبار دارد و ما مدیون رأی شما هستیم اما اینکه یک سال قبل از انتخابات دستان‌مان را به نشانه‌ تسلیم بالا ببریم درست نیست چرا که هدف برخی جوسازی و القای ناامیدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز