خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز:

اولین کارگاه آموزش وتولید البسه اسلامی در شیرازبه بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۶۶

این کارگاه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال و زیربنای ۱۰۰متر مربع در ساختمان کارگاه مشاغل خانگی محله سهل آباد شیراز به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دهه فجر شهرداری شیراز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا ازشیراز، حجت الاسلام علی سقاچی ظهر امروز دوشنبه از افتتاح اولین کارگاه آموزش وتولید البسه اسلامی ویژه بانوان بمنظور آموزش دوخت وتولید لباس های شیک وارزان قیمت با نام فطرس خبرداد وافزود: این مرکز باهدف ترویج فرهنگ عفاف وحجاب وارائه الگوی مناسب جهت پوشش بانوان در ۱۶ بهمن در شیراز افتتاح خواهدشد.

وی گفت: این کارگاه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال و زیربنای ۱۰۰متر مربع در ساختمان کارگاه مشاغل خانگی محله سهل آباد شیراز به بهره برداری خواهد رسید.

سقاچی گفت: در حوزه اجرای جشن های مردمی بیش از ۲۳ جشن در فرهنگسراها و ۱۳ مسجد شاخص مناطق ۱۰ گانه شهرداری شیراز با مشارکت شهروندان در دهه مبارک فجر برگزار می گردد.

وی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی شامل مسابقات حفظ سوره فجر و سوره فتح، مسابقه کتاب خوانی، برگزاری تور شیرازگردی، مسابقه نقاشی، برپائی نمایشگاه توانمندی بانوان را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در فرهنگسراهای شهرداری شیراز در دهه فجر امسال برشمرد.

سقاچی در ادامه تصریح کرد: در روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۷.۳۰ صبح همزمان در ۶ نقطه از شهر شیراز پیاده روی بزرگ خانوادگی برگزار می شودکه به ترتیب در محل های دروازه قرآن به سمت تپه نورالشهدا همراه با قرائت دعای پر فیض ندبه، شهرک احمدآباد، محله قصردشت، بوستان هاشمی در بولواررحمت، بوستان نماز و باغ جنت با همکاری مناطق شهرداری مربوطه و هیات مذهبی، کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج وهیات ورزش های همگانی فارس برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی همچنین از ارائه مشاوره های رایگان در مرکز صیانت از خانواده، مرکز مشاوره خانواده و فرهنگسراهای شهرداری شیراز به شهروندان خبرداد و گفت: این مشاوره ها در زمینه های تربیتی و حوزه خانواده به شهروندان شیراز عرضه می گردد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب در بوستان علوی، اجرای مانور آموزش فرهنگ شهروندی، برگزاری نشست الگوی رفتاری امام(ره) در خانواده از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی در دهه فجر امسال می باشد.

این مقام مسوول در ادامه از برپایی غرفه فرهنگی اجتماعی در مسیر راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: در این غرفه خدمات اجتماعی، تست غربالگری سلامت و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی وهنری جهت کودکان پیش بینی شده است.

سقاچی همچنین از مشارکت خوب برخی از دستگاه های فرهنگی و اصناف و بازرگانان در تبلیغات شهری دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به واگذاری مسئولیت کمیته تبلیغات و فضاسازی ستاد دهه فجر مرکز استان به شهرداری شیراز و برنامه ریزی های انجام شده، امسال شاهد مشارکت مطلوب در امر فضاسازی و تبلیغات محیطی دهه فجر با محوریت اقشار مختلف مردم هستیم.

وی گفت: برهمین اساس در پی توهین مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) امسال از شعار لبیک یا رسول ا… به عنوان نماد برائت از حرکات سخیف دشمنان در تبلیغات شهری استفاده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز