خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

خدمات بهزیستی به نیازمندان از سخت ترین مشاغل محسوب می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۳۷

حدود ۴۵ درصد از مراجعین به مراکز پزشکی شیراز را افراد غیربومی تشکیل می دهند که این موضوع باید در زمینه تخصیص اعتبارات لازم به استان فارس مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس گفت: خدمات سازمان بهزیستی به جامعه هدف و نیازمندان، از جمله سخت ترین مشاغل محسوب می شود که بیشترین پاداش را نزد خداوند خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، سید محمد احمدی در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی که با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل بهزیستی به صورت جدی مورد حمایت مدیریت ارشد استان فارس قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که بهزیستی استان بر اساس برنامه های مدون فعالیت های خود را سازماندهی کرده است، افزود: تلاش می کنیم حداکثر حمایت معنوی و مادی را از تلاش های این اداره کل صورت دهیم.

وی با اشاره به این که استان فارس بر خلاف سایر استان های بزرگ کشور، باید خدمات قابل توجهی را ساکنین استان های همسایه خود ارائه کند، گفت: حدود ۴۵ درصد از مراجعین به مراکز پزشکی شیراز را افراد غیربومی تشکیل می دهند که این موضوع باید در زمینه تخصیص اعتبارات لازم به استان فارس مورد توجه قرار گیرد.

دکتر احمدی با بیان این که فارس با دارا بودن ۲۹ شهرستان، بزرگ ترین استان کشور از لحاظ تقسیمات کشوری محسوب می شود، اظهار داشت: این استان از نظر تعداد معلولان نیز وضعیت مناسبی ندارد و باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز