خبرگزاری کار ایران

توسط مدیر راهداری راه و شهرسازی فارس تشریح شد؛

برنامه‌های اجرایی دهه ایمنی راه‌های استان فارس

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۷۷

به منظور کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و آگاهی بخشی کاربران جاده‌ای به مقوله ایمن سازی و اجرای مقرارت و قوانین رانندگی از ۱۴ الی ۲۵ آبان ماه به عنوان «دهه ایمنی راه‌ها و مسؤلیتهای ما» از سوی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نامگذاری شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، برنامه‌های اجرایی این اداره کل را در دهه ایمنی تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، عزیزاله روشن صبح امروز، پنجشنبه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئله ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است که آمار تصادفات و میزان خسارت‌های وارده این موضوع را تایید می‌کنند.

وی ادامه داد: به منظور کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و آگاهی بخشی کاربران جاده‌ای به مقوله ایمن سازی و اجرای مقرارت و قوانین رانندگی از ۱۴ الی ۲۵ آبان ماه به عنوان «دهه ایمنی راه‌ها و مسؤلیتهای ما» از سوی کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نامگذاری شده است.

عزیزاله روشن ضمن اشاره به راه‌های ارتباطی در فارس خاطرنشان ساخت: راه‌های ارتباطی استان فارس به دلیل حضور گردشگران، تردد وسائط نقلیه سنگین و ترانزیتی بودن محور‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و از راههای بسیار پرترافیک کشور محسوب می‌شود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان در ادامه به برنامه‌های ویژه این اداره کل در این دهه اشاره و عنوان کرد: ساخت تیزرهای آموزشی و پخش از شبکه استانی، ساخت فیلم‌های کوتاه آموزشی با هدف آگاهی بخشی کاربران جاده‌ای، برنامه‌های ورزشی مختلف، مانور موتور سیکلت سواران، حضور مسولین و کار‌شناسان در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی، برگزاری برنامه‌های ویژه در مدارس، پخش پیام‌ها و هشدارهای ایمنی به صورت زیرنویس از شبکه استانی و درج مقالات و یادداشت‌هایی در خصوص اهمیت ایمنی و مسؤلیت‌های ما در جراید و رسانه‌های مجازی استان و کشور از جمله برنامه‌های این اداره کل در دهه ایمنی است.

روزهای دهه ایمنی راه‌ها و مسؤلیتهای ما با عناوینی از جمله فرهنگ عمومی و ایمنی، امداد و نجات در راه، آموزه‌های دینی و ایمنی، سفر سالم با وسایل حمل و نقل عمومی، راه و خودرو ایمن، دانش آموزان و ایمنی، مشارکت مدنی، عابران پیاده و ایمنی، موتور سیکلت سواری ایمن، خانواده و ایمنی، بهداشت جسم و روان و ایمنی و یادمان قربانیان سوانح رانندگی نام گذاری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز