خبرگزاری کار ایران

محمد رضا عارف:

اصلاحات گفتمان حاکمیت ارزش ها و مردم سالاری در جایگاه قانون اساسی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۴۲

اصلاحات گفتمان انقلاب اسلامی است که امام(ره) طی ۱۵ سال آن را مطرح و به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

محمدرضا عارف گفت: اصلاحات گفتمان حاکمیت ارزش ها و مردم سالاری در جایگاه قانون اساسی است.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، معاون اول دولت اصلاحات، عصرروزپنجشنبه ۲۲ خرداددردیداربا دانشجویان دانشگاه های شیراز با بیان این مطلب که اصلاحات همان گفتمان انقلاب اسلامی است افزود: گفتمان اصلاحات حاکمیت ارزش ها و پیاده سازی قانون با نگاه تدریجی برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اصلاحات گفتمان انقلاب اسلامی است که امام(ره) طی ۱۵ سال آن را مطرح و به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

عارف مهمترین وظیفه اصلاح طلبان را حمایت از همه دولت های جمهوری اسلامی دانست و افزود: بر روی ارزش ها، قانون اساسی و حاکمیت دین بر کشور هیچ گونه اختلافی وجود ندارد و همین وحدت کلمه است که باعثبروز موفقیت می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند وحدت کلمه را از ما بگیرند، یادآور شد: رمز پیروزی ما وحدت کلمه است همانگونه که از اول انقلاب تاکنون همین وحدت کلمه باعثشده که در مباحثمختلف موفقیت های بسیاری حاصل گردد.

وی با بیان اینکه در ارودگاه اصلاح طلبان با نگاه، نگاه همدلی با دولت است افزود: در این حوزه بین اصلاح طلبان هیچ گونه اختلاف نظری وجود ندارد و همه معتقدند که این دولت با چنین پشتیبانی مردمی باید پیروز شود.

عارف با بیان اینکه طی هشت سال دولت حمدی نژاد هیچ گاه نقدی برای تخریب دولت نکرده ام، گفت: امروز هم نباید به دنبال تخریب باشیم دولتی که در نظام جمهوری اسلامی انتخاب می شود، مورد حمایت همگان است و همه برای موفقیت او تلاش می کنند.
عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ۲۴ خرداد ماه گفت: روز ۲۴ خرداد ماه که همان حماسه حضور و حماسه سیاسی است نتیجه آن پیروزی برای همه جریان های سیاسی بود؛ چراکه حضور ۷۳ درصدی مردم در یک فضای ناامیدی و بی انگیزگی حماسه ای را خلق کرد که نشان از همدلی و حفظ ارزش های نظام است و از همان روز به این نتیجه رسیدیم که هیچ راهی به غیر از حضور نداریم.

سفریک روزه محمد رضا عارف به همراه جعفرتوفیقی به شیراز با هدف افتتاح دفتر بنیاد امیدایرانیان دراین شهر صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز