خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد:

توجه ویژه به معیشت و رفاه کارگران از سیاست های دوره چهارم شورا است

کد خبر : ۱۶۶۵۹۱

تلاشهای شبانه روزی کارگران به عنوان خط مقدم خدمت رسانی در جلب رضایت مندی شهروندان دارای ارزش بالایی است به همین دلیل نیز ائمه اطهار با سخنان خود از زحمات کارگران به نوعی تجلیل کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد گفت: تلاشهای شبانه روزی کارگران به عنوان خط مقدم خدمت رسانی در جلب رضایت مندی شهروندان دارای ارزش بالایی است به همین دلیل نیز ائمه اطهار با سخنان خود از زحمات کارگران به نوعی تجلیل کرده اند.

به گزارش ایلنا ازشیراز، محمد رحیمی در ادامه به وظیفه ی شهرداری در قبال کارگران اشاره کرد و گفت: توجه به معیشت، حقوق و مزایای کارگران جزء سیاست های شورا و شهرداری در دوره چهارم قرار دادیم و با سرلوحه قراردادن آن تلاش می کنیم که همیشه حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر لامرد با تاکید بر ایمنی و سلامت کارگران و به مصدوم شدن کارگر شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: کارگران در معرض آسیب ها و خطرات جدی هستند و شهرداری با تدبیر خود در جلوگیری از این آسیب ها می تواند دوره ایمنی را برگزار کنند.

رحیمی در پایان به نقش مهم کارگران در شهر لامرد به عنوان رابط بین شهروندان و شورای و شهرداری اشاره کرد و افزود: برنامه ویژه ای برای رفاه کارگران در آینده ای نزدیک داریم که بزودی به اطلاع کارگران خواهیم رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز