خبرگزاری کار ایران

تقدیر آیت الله دستغیب از اقدامات شهردار شیراز در ایام نوروز و ایام فاطمیه؛

جمع‌آوری معتادان و متکدیان از سطح شهر اقدام با ارزشی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۹۵

در مجموع برنامه‌های ایام نوروز و ایام فاطمیه که توسط شهرداری اجرایی شد، این حس را ایجاد می‌کرد که از تمام امکانات و زمینه‌ها به نحو احسن بهره‌برداری شده و بحمدالله شهرداری وظیفه خود را خوب انجام داد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، گفت: در مجموع برنامه‌های ایام نوروز و ایام فاطمیه که توسط شهرداری اجرایی شد، این حس را ایجاد می‌کرد که از تمام امکانات و زمینه‌ها به نحو احسن بهره‌برداری شده و بحمدالله شهرداری وظیفه خود را خوب انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب، در دیدار شهردار و مدیران شهرداری با وی، با اشاره به طرح جمع‌آوری معتادان و متکدیان از سطح شهر، این اقدام را یک ارزش خواند و ابراز امیدواری کرد که در همه مجموعه‌ها، منویات مقام معظم رهبری و شعار سال سرلوحه امور باشد.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ ۲نیاز جامعه و هر دو لازم و ملزوم یکدیگر است، افزود: هرچقدر مدیریت جهادی، توسعه یابد، عزم ملی در خدمت‌رسانی به مردم نیز محکمتر خواهد بود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: باید همه با هم دست به دست هم داده تلاش کنیم و سعی بر این باشد که چهرهٔ جامعه از هر جهت چهره‌ای اسلامی باشد.

آیت‌الله دستغیب گفت: ما نسبت به گذشته و با این همه فشار دشمنان کاملا امیدوارتریم و اطمینان داریم که هرچه فشار دشمنان بیشتر شود باید بیشتر امید و انتظار به لطف خداوند و حمایت خداوند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز