خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

مردم محور اصلی مقاومت در برابر زیاده خواهی استکبار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۴۷

امروز شور وصف ناپذیری را در میان مردم می‌توان مشاهده کرد و دشمنان ما باید ازاین حرکت گسترده متوجه شوند که مردم ارزش‌های انقلاب و رهبری را‌‌ رها نمی‌کنند.

شیراز - ایلنا: استاندار فارس گفت: هر چه فشار‌های دشمنان به ما بیشتر شود مقاومت و پایداری مردم نیز بیشتر می‌شود و امروز مردم محور اصلی مقاومت در برابر زیاده خواهی استکبار‌ند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی درمراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز، با اشاره به استقبال پرشور و انقلابی مردم ولایت مدار استان در گرامی داشت این روز گفت: امروز شور وصف ناپذیری را در میان مردم می‌توان مشاهده کرد و دشمنان ما باید ازاین حرکت گسترده متوجه شوند که مردم ارزش‌های انقلاب و رهبری را‌‌ رها نمی‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر چه فشار‌های دشمنان به ما بیشتر شود مقاومت و پایداری مردم نیز بیشتر می‌شود و امروزه مردم محور اصلی مقاومت در برابر زیاده خواهی استکبار‌ند.

استاندار فارس افزود: خوشبختانه شور و حال مردم ما در حمایت ازانقلاب اسلامی کمتر از ۳۵ سال پیش نیست و این دستآورد برای همه دنیا حامل پیام است.

احمدی با تقدیر از حضور گسترده مردم استان در این مراسم اظهار داشت: این حضور حماسی نشان از شعور و آگاهی بالای مردم دارد و به همین نسبت مسئولیت ما برای خدمت رسانی بیشتر، سنگین‌تر از گذشته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز