خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبرداد؛

۹۶ پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی فارس اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۱۴

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از شتاب در اجرای طرح‌های زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۹۶ پروژه زیرساختی با اعتبار افزون بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان در دست اجراست.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی هاشمی امروز، ۱۹ آذر ماه در نشست فصلی مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس بر نظارت دقیق بر اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: با توجه به حجم بالای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نظارت و کنترل پروژه‌ها به‌عنوان یک اصل در اجرای پروژه‌های زیرساختی مورد توجه و تأکید است.

وی برخی از مهم‌ترین طرح‌های زیرساختی در مرحله اجرا برشمرد و افزود:‌ ۳۷ پروژه با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد ریال در بخش برق و مخابرات، ۲۲ پروژه با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریال در بخش زیرسازی و آسفالت، ۲۲ پروژه با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال در بخش آب و فاضلاب و ۵ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش گاز از جمله این طرح‌ها هستند.

هاشمی با بیان اینکه متوسط پیشرفت فیزیکی طرح‌های زیرساختی در حال اجرا  ۵۷ درصد است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۵۱ پروژه زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان فارس به بهره‌برداری رسیده است. برای اجرای این طرح‌ها افزون بر ۹۰۰میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با تصریح اینکه حدود ۱۰۰ پروژه زیرساختی نیز در مراحل مختلف بررسی، برآورد، برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار قراردارد، توجه به شهرک‌ها و نواحی صنعتی مناطق محروم با هدف تکمیل زیرساخت‌ها و آماده‌سازی این شهرک‌های صنعتی برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی را از اولویت‌های این شرکت در اجرای طرح‌ها بیان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار کرد: در بخش زیرساختی این شرکت با ایجاد ۶۳ شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر استان، نقش مهمی در بسترسازی به منظور استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی ایفا کرده است.

هاشمی خواستار رصد و پایش روزانه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی توسط مدیران شهرک‌ها شد و گفت: مدیران شهرک‌ها باید موارد و مشکلات واحدها را به‌صورت روزانه احصا و تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح به‌روزرسانی اطلاعات واحدهای صنعتی و تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی فارس گفت: نتایج این طرح که در مرحله پایانی قراردارد، مبنای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در حوزه‌های خدمات حمایتی و زیرساختی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز