خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شیراز:

هدف ایجاد شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی کمک به اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۵۸۲

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی حمایت از واحدهای تولیدی و رفع چالش های بیش روی این حوزه است قول مساعد داد که برای رفع مشکلات و گره گشایی از مسایل اقدام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ذبیح الله خداییان  در دومین روز از سفر به فارس و در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به این استان از پروژه در حال ساخت عایق سازان خاورمیانه در شهرک صنعتی شیراز بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی کل کشور بر اساس وظیفه ذاتی خود و در راستای تحقق شعار سال با مطالبه گری از دستگاه های ذی ربط نسبت به رفع چالش ها اقدام خواهد کرد، افزود: باید بین سرمایه گذار واقعی و کسی که فقط به دنبال دریافت تسهیلات و امتیاز است تفکیک قائل شد.

خداییان هدف از ایجاد شهرک های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی را کمک به اقتصاد؛ اشتغال و رونق تولید دانست و گفت: مسئولان اگر می بینند که یک کارآفرین و تولیدکننده به دنبال تولید است باید کمک کنند و نگذارند چرخه تولید با مشکل مواجه شود.

هدف ایجاد شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی  کمک به اقتصاد است

وی به بازرسی کل استان فارس ماموریت داد که مسایل و چالش‌های مطرح شده در این جلسه را پیگیری و موضوع را به تهران منعکس کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مسئولان خواست به رونق تولید و اشتغالزایی کمک کنند نه اینکه خودشان پیش پای تولید مانع ایجاد کنند.

در این جلسه مدیران کارخانه عایق سازان خاورمیانه تقاضای خود پیرامون ارایه مهلت از سوی شهرک‌های صنعتی به منظور تکمیل پروژه را مطرح کردند که‌ با دستور رئیس سازمان بازرسی، بازرس کل استان فارس مامور پیگیری موضوع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز