خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

اختصاص ۳۷۰ میلیارد ریال بودجه برای کاهش مشکلات آب‌رسانی خواف

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۰۲۲

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال بودجه برای کاهش مشکلات آب‌رسانی خواف تخصیص یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن چهکندی اظهار داشت: ۳۷۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون برای اجرای طرح‌های آبرسانی و کاهش مشکلات کم آبی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان تخصیص یافت.

وی افزود: برای رفع مشکلات آبرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف به صورت مشارکتی با همت قرارگاه سازندگی سپاه ۳۷۰ میلیارد ریال در مرحله نخست برای حفر چاه، اجرای خطوط انتقال و ساخت مخزن سرمایه‌گذاری شده و طرح‌های آن با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: سپاه نیز در مرحله دوم قرارداد رفع مشکلات آب ۲۶روستای خواف در بخش‌های جلگه زوزن، مرکزی، سلامی و نشتیفان شهرستان خواف را اجرا می‌کند.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف ادامه داد: با توجه به افزایش مصرف آب و افزایش گرمای هوا در این شهرستان، مخازن موجود با افت جدی و بحرانی رو به رو شده است.

چهکندی بیان کرد: تا ۲ سال گذشته شهر خواف دچار کمبود آب شده بود که با حفر چاه این مشکلات مرتفع شد، اما اکنون به دلیل رشد جمعیت تا چند سال آینده باید هر ساله یک حلقه چاه حفر شود.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز