خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

یکسان سازی و تجهیز 30 دستگاه خودرو عملیات برق فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۹۹

مدیر دفتر خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تجهیز و یکسان سازی خودرو اتفاقات و عملیات مدیریت‌های برق شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی شفیعیان با اشاره به یکسان سازی و تجهیز 30 دستگاه خودرو عملیات مدیریت‌های برق شهرستان ها افزود: تجهیز این تعداد خودرو با صرف هزینه‌ای بالغ بر 270 میلیارد ریال صورت پذیرفته است.

وی، به روز و مدرن بودن خودروهای اتفاقات به همراه تجهیزات پرسنل شرکت را برای حضور به موقع و انجام درست عملیات ضروری دانست و افزود: درهمین راستا این خودروها پس از آماده سازی و پیاده سازی نظام مدیریت آراستگی(5s) به شهرستان‌های استان تحویل داده شد.

وی اجرای نظام آراستگی (5s) در این خودروها را امری ضروری خواند و بیان داشت: به این ترتیب دسترسی به تمامی ابزار آلات در کمترین زمان ممکن جهت تسریع در ارائه خدمات با کیفیت در زمان انجام عملیات و به ویژه وقوع بحران ها میسر خواهدبود.

مدیر دفتر خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق فارس در ادامه افزود: اتاق ابزار ساخته شده برای این خودروها مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز در واحد عملیات و اتفاقات 121 است و همچنین امکان جانمایی تمامی اقلام و ابزار مورد نیاز پیش بینی شده است.

شفیعیان، همچنین به مجهز شدن این خودروها به برج‌های نوری با نور مناسب و ایده آل جهت عملیات مدیریت بحران اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با تامین هرچه بیشتر تجهیزات و امکانات و تجهیز و یکسان سازی خودروهای اتفاقات و عملیات برق خدمت رسانی به مشترکان برق در سراسر استان در کمترین زمان صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز