خبرگزاری کار ایران

دبیر برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز:

دغدغه طراحان لباس راه اندازی یک مکان دائمی برای نمایشگاه مد و لباس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۲۶

دبیر برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز گفت: دغدغه طراحان لباس راه اندازی مرکز رشد و تخصیص یک مکان دائمی برای نمایشگاه مد و لباس است که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شوند.

به گزارش ایلنا، دبیر برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ مهرماه نمایشگاه مد و لباس شیراز در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز درحال برگزاری است.

 محمد حسین شاکری زاده ادامه داد: مجری نمایشگاه مد و لباس شیراز، موسسه فرهنگی هنری نیکان شهر راز با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و حمایت استانداری فارس است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فصلی است، تصریح کرد: در نمایشگاه کنونی بیش از ۷۰ برند برتر کشوری حضوری فعال دارند.

مدیر مسئول موسسه نیکان شهر راز در خصوص هدف از برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز عنوان کرد: حمایت از تولید ملی و طراحان لباس بومی، عرضه پوشاک عفیفانه، ارائه الگوی مناسب پوشش و فرهنگ‌سازی پوشش ایرانی اسلامی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کنونی برخلاف دوره های قبلی که سه روزه بود، چهار روزه است، گفت: مخاطبان نمایشگاه بیشتر نسل جوان و دانشجو هستند که در سه روز گذشته استقبال خوبی صورت گرفته است.

شاکری زاده با تشکر ویژه از استاندار فارس، دکتر ایمانیه اذعان داشت: در سال گذشته صحبتی مبنی بر ایجاد مرکز رشد طراحی، تولید و توزیع پوشاک اسلامی از سوی استاندار محترم صورت گرفت که امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

وی در پایان گفت: یکی از دغدغه ها و خواسته های طراحان لباس و مشارکت کنندگان در نمایشگاه، تخصیص یک مکان دائمی برای برگزاری نمایشگاه مد و لباس شیراز است که امیدواریم در این خصوص نیز مساعدتی صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز