خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

خدمات دولت وظیفه‌ایست در پاسخ به صبر و شکیبایی مردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۳۲

تدبیر دولت مردان خوشبختانه مکر ابر قدرت ها را در مشکل آفرینی برای کشور مان خنثی کرده است. / اکنون زمان کناره گیری مردم از فعالیت های اقتصادی نیست. / دولت که با رای قاطع مردم بر سر کار آمده می خواهد امید را در دل مردم زنده کند.

شیراز - ایلنا: استاندار فارس در سفر به شهرستان سپیدان و دیدار با مردم بخش بیضا خدمت رسانی به مردم را هدف اصلی دولت دانست و گفت: مردم حق دارند زندگی راحتی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سیدمحمد احمدی صبح امروز پنج شنبه سوم بهمن ماه در مصلی نماز جمعه بیضا هدف اصلی دولت در شرایط امروز را حرکت شتابان در مسیر رشد و توسعه دانست و افزود: بر همین اساس است که ما مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال را ارج می‌نهیم.
وی با بیان اینکه مردم به عنوان ولی نعمت‌های نظام و دولت آسایش و رفاه را از مدیران مطالبه می‌کنند اظهار داشت: بر این باوریم اگر خدمتی از سوی دولت در بخش‌ها و شهرستان‌ها ارائه می‌شود تنها وظیفه‌ای در پاسخ به صبر و شکیبایی مردم است.
وی با اشاره به تحریم‌های جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: حرکت‌های عمرانی کشور با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه جهانی با مشکلاتی روبرو شده است، اما تدبیر دولت مردان خوشبختانه مکر ابر قدرت‌ها را در مشکل آفرینی برای کشورمان خنثی کرده به طوری که می‌بینیم توافقات هسته‌ای ژنو تا اندازه‌ای راه را برای بهبود شرایط اقتصادی فراهم کرده است.
احمدی همچنین به رای قاطع مردم به دولت تدبیر و امید اشاره کرد و اظهار داشت: در دولت یازدهم افتخارمان این است که در شرایط سخت اقتصادی خدمت گذار ملت هستیم و اطمینان داریم اگر شرایط فراهم شود هیچ مدیری به دنبال کم کاری نیست و همه خدمت گذاران به دنبال ارائه خدمت قابل قبول به مردم هستند.
رئیس شورای اداری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود مشارکت مردمی در بهبود فضای کسب و کار، جذب سرمایه و اشغال زایی را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست تا دولت را در این زمینه یاری دهند.
استاندار فارس گفت: اکنون زمان کناره گیری مردم از فعالیت‌های اقتصادی نیست بلکه انتظار داریم پس از فراهم آوردن زیر ساخت توسط دولت، مردم با تشکیل نهاد‌های تعاونی و تولیدی، به ایجاد ثروت در کشور کمک کنند.
وی همچنین با اشاره به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در حال تجربه سی وپنج سالگی انقلاب اسلامی هستیم و باید شرایطی فراهم کنیم تا تاریخ انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی بعد از جنگ و توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور سینه به سینه و نسل به نسل به جوانان و آینده سازان کشور منتقل شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: پیشرفت و توسعه هدف اصلی انقلاب است و ابر قدرت‌ها نتوانسته‌اند این نظام توحیدی و الهی را تحمل کنند و همواره به شیوه‌های مختلف به دنبال محدود کردن نظام بوده‌اند.
احمدی در پایان خاطر نشان کرد: با تمام محدودیت‌ها، توافقات هسته‌ای نوید بخش روز‌های خوبی برای کشورمان خواهد بود و دولت که با رای قاطع مردم بر سر کار آمده می‌خواهد امید را در دل مردم زنده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز