خبرگزاری کار ایران

بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از خط ۲ مترو شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۹۳۴

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با همراهی مدیریت شهری شیراز از خط ۲ مترو بازدید و در جریان آخرین روند این پروژه کلان شهری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سردار عبدالرضا عابد در این بازدید اظهار کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده و زمان‌بندی که برای اتمام این پروژه تعیین شده، تلاش خواهیم کرد تا خط ۲ زودتر از موعد زمان‌بندی اعلام شده به پایان برسد. 

سردار عابد افزود: باتوجه به پیشرفت و سرعت اجرایی که پروژه خط ۲ قطار شهری شیراز دارد، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری فاز یک این خط به بهره‌برداری کامل برسد.   

او با بیان اینکه تنها احداث و بهره‌برداری از خط مترو برعهده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) است، خواستار اقدام مسؤولین استانی در راستای تأمین واگن و اقدامات لازم شد.

 شهردار شیراز نیز در این بازدید اظهار کرد: با حضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الأنبیاء(ص) از سه پروژه مهم طرف قرارداد شهرداری با قرارگاه بازدید شد. 

محمدحسن اسدی با اشاره به بازدید صورت گرفته از خط ۲ مترو ایستگاه دولت عنوان کرد: براساس برنامه زمان‌بندی و از پیش تعیین شده و قول مساعد سردار عابد، تا دهه فجر سال جاری عملیات روسازی خط غربی و ایستگاه‌های نیمه تمام فاز یک خط ۲ مترو به پایان خواهد رسید.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز بیان کرد: براساس قول داده شده در تابستان ۱۴۰۴ عملیات ریلی ادامه مسیر خط ۲ مترو از میدان آزادی تا کلبه سعدی به پایان خواهد رسید  و با بهره‌برداری از آن، مسافرگیری این خط آغاز می‌شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز