خبرگزاری کار ایران

اتمام ۱۴ کیلومتر حفاری خط ۳ قطار شهری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۷۷

سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به اتمام ۱۴ کیلومتر حفاری خط ۳ قطار شهری گفت: دولت از اجرای خطوط مترو این شهر حمایت خوبی داشته است‌.

به گزارش ایلنا از مشهد، جواد اصغری در مراسم اتمام حفاری مسیر شرقی خط سه قطار شهری مشهد، افزود: بیشترین توجه مد حمل و نقل در برنامه‎ریزی‎ شهری به حمل‌ونقل ریلی و مترو است. مزایای آن نیز سرعت و کاهش آلودگی است.

وی ادامه داد: براساس طرح جامع حمل و نقل مشهد چهار خط مترو شهری اجرایی شد که دو خط به بهره برداری رسیده خط یک از انتهای وکیل‌آباد تا فرودگاه به طول ۲۴ کیلومتر و خط دو از انتهای طبرسی تا ابتدای فکوری به طول ۱۴و نیم کیلومتر.

سرپرست شهرداری مشهد تصریح کرد: خط چهار از خواجه ربیع به غرب به طول ۲۱ کیلومتر است که دو کیلومتر از آن حفاری شده است.

اصغری اضافه کرد: مسیر خط۳ از شهرک ابوذر تا امیریه ۳۰ کیلومتر است با ۲۴ ایستگاه که از میدان فردوسی با دو دستگاه بی ات ام در دو جهت مختلف شرق و غرب از سال ۹۵ کار آغاز شد. امروز مسیر شرقی به طول ۱۴ کیلومتر پایان یافت و پس از این دستگاه به بولوار امام علی منتقل می شود‌.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از بودجه توسط دولت هزینه شده است، از ریاست جمهوری، رئیس برنامه و بودجه، وزرای کشور و رفاه و امور اجتماعی و استاندار برای حمایتشان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز