خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای فارس:

آب شرب ۸ شهر و ۵۰ روستای منتفع از سد رودبال تأمین شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۴۶۶

مدیر عامل شرکت آبفا فارس از ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب در مناطقی که از سد رودبال منتفع می‌شدند به ویژه شهرستان‌های فسا و داراب خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور اظهار داشت: کمیته بحران شرکت آبفا استان فارس به منظور به حداقل رساندن اثرات کم آبی ناشی از خارج شدن منبع اصلی تأمین آب شرب شهرستان‌های داراب، زرین دشت و فسا از مدار بهره‌برداری می‌باشند و اقدامات بسیار دقیق و سریعی در این حوزه صورت گرفت.

 وی با اشاره به اینکه به دلیل وابستگی بخش عمده‌ای از آب شرب این مناطق به ذخائر آبی سد رودبال با مشکلات بیشتری مواجه بودیم، گفت: در شهر داراب حفر، تجهیز و برق رسانی ۷ حلقه چاه جدید را در برنامه داشتیم که با مساعدت‌های ویژه مسئولان ذی‌ربط این پروژه‌ها اجرا و در مدار بهره‌برداری قرار گرفتند. 

مدیرعامل شرکت آبفای فارس گفت: در همین راستا یک حلقه چاه هم کف شکنی و ۹ حلقه چاه دیگر مهندسی مجدد و تجهیز شده است که هم اکنون این منابع آب در مدار بهره برداری قرار دارند. همچنین در شهرستان فسا ۶ حلقه چاه حفر و تجهیز و مهندسی مجدد شد و بیش از ۱۰ کیلومتر خط انتقال در اقطار بالای ۳۵۰ میلیمتر و خطوط پست‌های برق اجرا شد. 

وی افزود: در شهرستان زرین دشت نیز بیش از ۷ حلقه چاه مهندسی مجدد، حفر و تجهیز شد و خطوط انتقال آنها در عملیاتی جهادی شبانه روزی اجرا و در مدار بهره برداری قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز