خبرگزاری کار ایران

برگزاری هفته هنر علوی از سوی دانشگاه هنر شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۹۱۰

دانشگاه هنر شیراز، به‌مناسبت فرارسیدن عیدغدیر خم، ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ هنر علوی را برگزار خواهد کرد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه هنر شیراز،  معاون دانشگاه هنر و دبیر اجرایی هفته‌ هنر علوی، گفت: ویژه‌برنامه‌ هفته‌ هنر علوی، در امتداد برگزاری جشنواره‌ ملی تجسم غدیر «جشنواره‌ هنرهای تجسمی با موضوع غدیر خم» که فراخوان آن از اردیبهشت‌ماه منتشر شده و مهلت ارسال آثار به آن تا یکم شهریورماه تمدید شده است؛ از سوی دانشگاه هنر شیراز برگزار خواهد شد.

موسی عربی افزود: این برنامه که ویژه‌ هنرمندان و دانشجویان هنر سراسر کشور ترتیب یافته است، در روزهای ۱۳ تا ۱۵ تیرماه هر روز از صبح تا بعدازظهر (از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹) در دانشگاه هنر شیراز (واقع در چهارراه ادبیات) برگزار خواهد شد.

معاون اداری‌مالی دانشگاه هنر ادامه داد: دانشگاه هنر شیراز با هدف تبیین و نهادینه‌سازی فرهنگ والای غدیر اقدام به برگزاری جشنواره‌ هنرهای تجسمی با موضوع غدیرخم کرده و این جشنواره را در شش رشته‌: ۱.طراحی پوستر، ۲.تایپوگرافی (حروف‌نگاری)، ۳.تصویرسازی، ۴.خوشنویسی، ۵.کارتون و ۶.نقاشی با حضور داوران برجستۀ کشوری  ترتیب داده است.

وی گفت: در طول این سه روز ویژه‌برنامه‌ هفته‌ هنر علوی، کارگاه‌های تخصصی در شش‌رشته‌ علام‌ شده با حضور اساتید و هنرمندان برجسته‌ کشور، به‌منظور تولید آثار فاخر هنری بامحوریت غدیر و فرهنگ علوی برگزار خواهد شد و دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف کشور، در این کارگاه‌ها ضمن آموزش و یادگیری، اقدام به تولید اثر خواهند کرد.

به‌گفته‌ دبیر اجرایی هفته‌ هنر علوی، در حاشیه‌ این رویداد نیز، نمایشگاه نقاشی غدیر با همکاری حوزه‌ هنری استان فارس برپا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز