خبرگزاری کار ایران

پانزده نکتۀ ارزشمند دربارۀ دوستیابی از زبان بزرگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۹۳

بنا به گزارش سایت ARABIA، دربارۀ یافتن کسانی که بتوانیم ساعت‌های ارزشمند زندگی خودمان را با آنها بگذرانیم، سخنان ارزشمندی از زبان بزرگان هنر و فرهنگ و ادبیات نقل شده است. آدم‌هایی که هر کدام به اقتضای روند زندگی‌شان، به تجربیاتی دست یافته‌اند و نظرات‌شان را با ما به اشتراک گذارده‌اند. در این پست می‌خواهیم با پانزده نظریه از آنها آشنا شویم. دیدگاه و نحوۀ نگرش هر کدام از این آدم‌ها به دوست‌یابی، ارزشمند و قابل تامل است:

نکتۀ اول:

-ما در هر تجربه‌ای که در آن متوقف می‌شویم ترس را در چهرۀ خودمان ببینیم. با این وجود قدرت، شجاعت و اعتماد به نفس می‌گیریم. باید کاری را انجام دهیم که فکر می‌کنیم نمی‌توانیم.  «النور روزولت»

نکتۀ دوم:

-زندگی برای هیچ یک از ما آسان نیست. اما ما باید پشتکار داشته باشیم و بالاتر از همه به خود اعتماد داشته باشیم. باید باور داشته باشیم که برای چیزی استعداد داریم و باید به آن چیز برسیم. مثل یافتن یک دوست خوب. «ماری کوری»

نکتۀ سوم:

-شما نه به خوبی زمانی هستید که می‌برید و همه تحسین‌تان می‌کنند و نه به بدی زمانی که می‌بازید . «لو هولتز»

نکتۀ چهارم:

-منتظر نباشید تا همه چیز درست شود. هیچ وقت عالی نخواهد بود. همیشه چالش ها، موانع و شرایطی برای رسیدن به ایدئال وجود خواهد داشت. همین حالا شروع کنید. با هر قدمی که برمی دارید، قوی‌تر و قوی‌تر خواهید شد. بیشتر و بیشتر ماهر، بیشتر و بیشتر با اعتماد به نفس، و بیشتر و بیشتر موفق. «مارک ویکتور هانسن»

نکتۀ پنجم:

-با همه مؤدب باشید، اما با عده کمی صمیمی باشید، و اجازه دهید قبل از اینکه اعتماد شما نصیب آنها شود، آن تعداد اندک به خوبی محک زده شوند.. « جورج واشنگتن»

نکتۀ ششم:

-اگر صدایی را در درون خود بشنوید که می گوید "نمی توانی نقاشی کنی"، به هر طریقی نقاشی کن. خواهی دید که  آن صدا خاموش خواهد شد.  « ونسان ون گوگ»

نکتۀ هفتم:

آنچه هستید باشید و آنچه را که احساس می کنید بگویید، زیرا آنهایی که اهمیت ندارند مهم نیستند و کسانی که اهمیت دارند به این نکته اهمیتی نمی دهند.   «برنارد باروخ»

نکتۀ هشتم:

بهتر است با اعتماد به نفس عمل کنید، مهم نیست چقدر حق دارید.  «لیلیان هلمن»

نکتۀ نهم:

17. دیر یا زود خواهی فهمید، کسانی که برنده می‌شوند کسانی هستند که فکر می کنند می توانند.  «پل تورنیه»

نکتۀ دهم:

18. به خاطر داشته باش که هرجا که قلبت آنجا باشد، گنج خود را آنجا خواهی یافت.  «پائولو کوئیلو»

 

نکتۀ یازدهم:

انسان غالباً همان چیزی می‌شود که باورش دارد؛ اگر به راه همیشگی خودم ادامه دهم که نمی‌توانم کار خاصی را انجام دهم. ممکن است با ناتوانی در انجام آن کار به پایان برسم. برعکس، اگر انجام دهم. با این باور که می‌توانم آن را انجام دهم، مطمئناً توانایی انجام آن را خواهم داشت، حتی اگر در ابتدا آن را نداشته باشم.

«ماهاتاما گاندی»

نکتۀ دوازدهم:

به خودت اعتماد کن؛ تو بیشتر از چیزی که فکر می کنی می دانی.     « بنجامین اسپاک»

نکتۀ سیزدهم:

ز خودت نهایت استفاده را ببر، زیرا تمام وجودت همین است.  « رالف والدو امرسون»

نکتۀ چهاردهم:

آنچه هستی را بپذیر؛ و از آن لذت ببر. « میچ آلبوم»

نکتۀ پانزدهم:

اگر متوجه می‌شوید که چقدر به ندرت این کار را می‌کنند، چندان نگران این نمی‌شوید که دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند. « النور روزولت»

لینک های مرتبط دانلود ARABIA App:

ARABIA Arab Muslim Dating App (iOS)

ARABIA Arab Muslim Dating App (Android)

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز