خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

کارگروه هنر برای دختران و زنان تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۸۷۱

استاندار فارس با اشاره به فرمایش مقام رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه در شیراز به معنای دارالعلمی در دارالعلم است، گفت: شیراز شهر علم و معرفت است.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ایمانیه در ضیافت افطاری با تعدادی از دانشجویان  با تاکید بر اینکه همه هویت ملی و دینی ما در کنار هم قرار می‌گیرد و همواره از آن دفاع می کنیم، گفت: همواره از اصالت های دینی و ملی خود دفاع می کنیم.

نماینده عالی دولت در فارس به شاعر پرآوازه ایران، خواجه شمس‌الدین حافظ شیرازی اشاره کرد و افزود: در اثر پذیری حافظ از قرآن هیچ تردیدی وجود ندارد؛ این انسانِ ایرانی به تمام معنا و تماما دل به قرآن داده است و افتخار می کند که با چهارده روایت قرآن می خواند.

وی ادامه داد: هر کدام از بزرگان ادب پارسی ما از جمله سعدی، حافظ، فردوسی و مولوی با قرآن و دین و اعتقادات خود عجین بودند در حالی که همزمان به ایرانی بودن خود نیز افتخار می کردند.

استاندار فارس در ادامه به مباحث مطرح شده توسط دانشجویان اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت بیمارستان های استان در مقایسه با ابتدای انقلاب بسیار بهتر شده است؛ اما همچنان معتقدم در شأن و جایگاه مردم و نام پزشکی در شیراز نیست به همین دلیل عملیات اجرایی دو پروژه‌ی بیمارستانی با ظرفیت ۲۱۰۰ تخت درشیراز آغاز شد. همچنین تکمیل بیمارستان خاتم الانبیاء در ورودی شهر صدرا سرعت بیشتری پیدا کرده است. بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی ویژه اعصاب و روان روبروی بیمارستان سوانح سوختگی نیز در دست احداث است.

عضو هیأت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز از هماهنگی های انجام شده با وزیر محترم نفت در خصوص احداث یک بیمارستان دیگر در شیراز خبر داد.

 ایمانیه به مشکل کمبود پرستار در بیمارستان ها اشاره کرد و افزود: این مسئله یک مشکل کشوری است و می بایست زودتر حل شود؛ به سهم خود پیگیری‌های لازم را در سطح ملی انجام خواهیم داد.

وی حمایت از فعالیت های پژوهشی_کاربردی را اولویت مهم و مد نظر مدیریت ارشد استان عنوان کرد و افزود: با تدابیر انجام شده و همکاری دانشگاه‌های مادر فارس و همراهی سایر مراکز علمی و آموزشی ان شاالله فعالیت‌های پژوهشی کاربردی که بتواند مشکل استان و جامعه را حل کند، سرعت می گیرد.

وی به موارد مربوط به حقوق کارانه و سایر موارد نیز اشاره داشت و افزود: در جلسه هیأت امناء دانشگاه موضوعات را مطرح می‌کنیم تا به امید خدا فارس و شیراز در این زمینه پیشتاز باشد.

مقام عالی دولت در فارس از فعال شدن شورای مشاورین جوان خبر داد وتصریح کرد: برپایی میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان به صورت ماهانه و مستمر ادامه می یابد.

استاندار فارس متمرکز شدن همه دستگاه ها به روی برخی مباحث را غیر قابل اجرا عنوان کرد و اظهار داشت: هر سازمان بودجه خاص خود را دارد، لذا می بایست در هر سازمان و در هر حوزه مسائل و پروژه ها اولویت بندی شود.

ایمانیه در انتها از تشکیل کارگروهی متشکل از افراد دارای پتانسیل در حوزه هنر بویژه برای دختران و بانوان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز