خبرگزاری کار ایران

برگزاری 100 برنامه به مناسبت نیمه شعبان در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۲۳۶

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) استان فارس از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت نیمه شعبان توسط این بنیاد خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علیرضا حدائق در نشست خبری گفت: این مرکز فرهنگی، بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج) و میلاد امام عصر (عج) را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

او، از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت نیمه شعبان توسط این بنیاد خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی، پیاده روی همگانی، شادپیمایی حماسه حضور با مشارکت تمام دستگاه‌ها و با مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، برپایی موکب‌های خدمات رسانی از سه راه «نمازی» تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، نورافشانی در ۴۰ نقطه شهر شیراز، برپایی جشن مهدویت به مدت سه شب در مسجد وکیل شیراز، برگزاری جشنواره عطر مهربانی، برگزاری مراسم احیاء نیمه شعبان در تمام مساجد و بقاع متبرکه استان و حرم حضرت شاهچراغ (ع) را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

حدائق گفت: اهدای خون به نیت سلامتی امام زمان (ع)، برگزاری جشن روز نیمه شعبان در کوه دراک شیراز، برگزاری جام ورزشی منتظران، برگزاری شب شعر مهدوی در تالار حافظ، جشن دهه مهدویت با محوریت حضرت شاهچراغ (ع) با حضور سخنرانان ویژه و ... هم از سایر برنامه‌های نیمه شعبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز