خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

برای نان و نام استاندارنشده‌ام / با همدلی و همراهی عزت فارس را ارتقا دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۴۲

آبرو و تجربه‌ام را در خدمت مردم فارس قرارداده‌ام تا این استان و مردم آن را با همدلی و همراهی همه ارتقا و عزت بیشتری ببخشیم.

ایلنا: استاندار فارس با بیان این مطلب که مدیر تله کابینی نیست و پله‌های مدیریت سیاسی را یکی یکی طی نموده است گفت: در مسیر رشد در اردوگاه چپ و راست خیمه نزده‌ام و وام‌دار هیچ فرد و جناحی نیستم و برای نان و نام استاندار نشده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز‌، سیدمحمد احمدی عصر روز شنبه در مراسم معارفه خود در شیراز گفت: آبرو و تجربه‌ام را در خدمت مردم فارس قرار داده‌ام تا این استان و مردم آن را با همدلی و همراهی همه ارتقا و عزت بیشتری ببخشیم.

احمدی با تصریح اینکه امروز نظام اسلامی براساس تحلیل‌های جامع، مقتدر‌ترین دولت در جهان است که آمریکا و رئیس‌جمهور آن جرات دستور دادن به رهبری آن و مسئولانش را ندارد، گفت: اقتدار امروز ما ناشی از صلابت رهبری، قداست خون شهدا، تلاش رزمندگان و یگانگی و یکپارچگی ملت است.

وی با اشاره به سوابق اجرایی ۳۴ ساله خود در پست‌های بخشداری و فرمانداری، گفت: در ۱۶ شهرستان امروز فارس به‌عنوان فرماندار خدمت کرده و از توانمندی‌ها و ظرفیت استان آگاهی دارم.

استاندار فارس با بیان اینکه سرمایه‌های معنوی و مادی عظیمی از ایران اسلامی و استان فارس در کشورهای خلیج فارس قرار دارد، از تمایل برخی سرمایه‌گذاران برای انجام سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در فارس خبرداد و گفت: امروز جمهوری اسلامی و استان فارس مشکل امنیت فیزیکی ندارد، هیچ کس جرات نمی‌کند به این کشور چشم طمع داشته و دست‌اندازی کند.

وی مشکل استان فارس را امنیت روانی برای سرمایه‌گذاری دانست و گفت: اگر بتوانیم بخش خصوصی را به صحنه بیاوریم، زمینه رشد و توسعه را فراهم کرده‌ایم.

احمدی با تصریح اینکه حتی حاضر نیست ۵ دقیقه از وقت خود را در منازعات بین گروه‌های سیاسی و بازی‌های سیاسی، صرف کرده و به‌ هدر دهد، وقت مدیران را وقت مردم دانست و گفت: احکام خداوند، فرمایشات رهبری و قوانین جمهوری اسلامی ملاک عمل من خواهد بود.

استاندار فارس گفت: مدیران استان هرکدام می‌توانند باید توانمندی خود را اثبات کنند، قصد ندارم کسی را از قطار مدیریت پیاده کنم، ‌ همه می‌توانیم دست به دست هم داده و رشد را برای استان به ارمغان بیاوریم. سال‌ها گفتند شما در تولید گندم مقام اول کشور را دارید، ‌ هنداونه زیر بغلمان گذاشتند اما به‌چه قیمتی؟

وی با اشاره به بیلان منفی تمام دشت‌های فارس و خشک شدن دریاچه‌های این استان، ‌ گفت: خیلی از شهر‌ها در آینده به‌دلیل مشکلات تامین آب ناچار به مهاجرت خواهند شد.

استاندار فارس تصریح کرد: من برای وفاق و همدلی از همه استمداد می‌طلبم، در جامعه اسلامی نباید نفاق باشد، آینه عیوب را نشان می‌دهد اما صدا نمی‌کند، تنها به فرد تذکر می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز