خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز:

هدف ترکیش ایرلاینز معرفی هرچه بهتر و بیشتر شهرهایی نظیر شیراز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۶

سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ حدود ۴۰۰ گردشگر به شکل گروهی را وارد شیراز کردیم و امسال(۲۰۱۳) طی سه ماه اول به هزار و ۲۰۰ نفر رسید و از الآن نوید می دهیم که این تعداد در سال آینده میلادی به ۳ هزار نفر افزایش یابد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در جنوب ایران گفت: هدف ترکیش ایرلاینز شناساندن و معرفی هرچه بهتر و بیشتر شهرهایی نظیر شیراز و داشته‌های فرهنگی و هنری و پزشکی آن، است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مهمت آلاگیز عصر امروز(دوشنبه) در یک کنفرانس خبری در شیراز، افزود: سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ حدود ۴۰۰ گردشگر به شکل گروهی را وارد شیراز کردیم و امسال(۲۰۱۳) طی سه ماه اول به هزار و ۲۰۰ نفر رسید و از الآن نوید می‌دهیم که این تعداد در سال آینده میلادی به ۳ هزار نفر افزایش یابد.

آلاگیز گفت: از الآن تا تابستان سال آینده(۹۳) بالغ بر ۶ هزار نفر گردشگر برای ورود به شیراز، بلیط رزرو کرده‌اند، که انشاالله این میزان را تا پایان سال آینده میلادی امیدواریم به ۱۵ هزار نفر افزایش دهیم، که این را به عنوان یک هدف دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دفتر ترکیش ایرلاینز در شیراز و جنوب ایران، گفت: تمام نقاط گردشگری استان فارس و بخش‌هایی از جنوب کشور، خصوصا شهر شیراز را در ابعاد مذهبی، میراثی، فرهنگی و طبیعی، در قالب برشور‌ها، عکس‌ها و تبلیغات مختلف، تهیه کرده و در اختیار دفا‌تر گردشگری قرار داده‌ایم.

آلاگیز گفت: این شرکت به‌نوعی وظیفه شرکت‌های گردشگری ایرانی را در بعد تبلیغ برای جذب گردشگر، عهده‌دار شده و انجام می‌دهد و البته از این اقدام نیز رضایت کامل داریم.

وی گفت: اینکه ما بتوانیم بر توسعه گردشگری و افزایش تعداد گردشگران در شیراز و فارس تاثیرگذار باشیم، به‌عنوان یک مسلمان، افتخار خود می‌دانیم.

آلاگیز تصریح کرد: شیراز همچنان ظرفیت‌های زیادی در عرصه گردشگری خصوصا گردشگری مذهبی و تاریخی دارد، مساجد تاریخی، آثار مذهبی و نقاطی که می‌تواند در نگاه تمام گردشگران جذاب باشد، باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر عامل ترکیش‌ایرلاینزن در جنوب ایران با یادآوری اینکه این شرکت هم‌اینک به ۲۴۰ نقطه جهان پرواز دارد، گفت: به نظر ما شیراز دروازه ورود به ایران محسوب می‌شود، می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب گردشگرانی را از مسیر شیراز به ایران آورد و بعد با استفاده از اتوبوس‌های مخصوص به نقاط دیدنی استان منتقل و سپس به سمت تهران حرکت داد و در مسیر از سایر نقاط دیدنی ایران نیز بهره برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز