خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا می‌شود؛

همایش پیاده روی۱۰هزار نفری، جشنواره بادبادک‌ها و مسابقات رالی خانوادگی در منطقه ۲۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۳۴

همایش پیاده روی۱۰هزار نفری با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال جنگ تحمیلی از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح روز جمعه ۵/۷ / ۹۲ در بوستان جوانمردان برگزار می‌شود.

ایلنا: اداره تربیت بدنی منطقه ۲۲ با همکاری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را با حضور ۱۰ هزار نفر از خانواده‌های بازنشستگان نیروهای مسلح و شهروندان تهرانی در بوستان جوانمردان ایران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «این همایش با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاورمردان ۸ سال جنگ تحمیلی از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح روز جمعه ۵/۷ / ۹۲ در بوستان جوانمردان برگزار می‌شود. همایش پیاده روی از میدان المپیک آغاز می‌شود و تا ضلع شرقی بوستان جوانمردان(آمفی تئا‌تر منطقه ۵) ادامه خواهد داشت. در مسیر راهپیمایی غرفه‌های ورزشی با اجرای مسابقات ورزشی و بازیهای بومی محلی چون طناب کشی، دارت، پرش با گونی، تیر و کمان و… برپا خواهد شد. شرکت کنندگان در این همایش می‌توانند در جشنواره پرواز بادبادک‌ها که در بوستان جوانمردان ایران برگزار می‌شود نیز شرکت کنند.»

به همین مناسبت دریاچه شهدای خلیج فارس نیز ساعت ۱۰ صبح‌‌ همان روز میزبان مسابقه رالی خانوادگی(نقشه خوانی) ویژه ایثارگران است که با مشارکت اداره تربیت بدنی منطقه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از پارکینگ غربی این مجموعه تفریحی گردشگری آغاز می‌شود و بعد از طی مسیر مشخص شده در نقشه به همین پارکینگ نیز ختم خواهد شد. گفتنی است این دوره از مسابقات به منظور ارج نهادن به مقام والای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می‌شود و در پایان از برندگان با اهدای جوایزی تقدیر بعمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز