خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

رالی خانوادگی ویژه ایثارگران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۸۸

مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، میزبان مسابقه رالی خانوادگی(نقشه خوانی) ویژه خانواده‌های ایثارگران بود.

ایلنا: دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان جوانمردان ایران همزمان با آخرین روزهای هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به مناسبت پاسداشت یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتی دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس، میزبان برگزاری مسابقه رالی خانوادگی، همایش بزرگ پیاده روی و جشنواره بادبادک‌ها بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی با اشاره به برگزاری مسابقه رالی خانوادگی برای اولین بار در دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: «مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس نیز به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، میزبان مسابقه رالی خانوادگی(نقشه خوانی) ویژه خانواده‌های ایثارگران بود. این مسابقه با مشارکت اداره تربیت بدنی منطقه ۲۲ و ۵ و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از پارکینگ غربی این مجموعه تفریحی گردشگری آغاز شده و پس از طی مسیر مشخص شده در نقشه به همین پارکینگ خاتمه یافت و بیش از ۲۰۰ خودرو در این مسابقه شرکت داشتند.»

وی در مورد برگزاری همایش پیاده روی در بوستان جوانمردان ایران نیز گفت: «اداره تربیت بدنی منطقه ۲۲ با همکاری سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح روز گذشته، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی را با حضور حدود ۱۰ هزار نفر از خانواده‌های بازنشستگان نیروهای مسلح و دیگر شهروندان تهرانی در بوستان جوانمردان ایران برگزار کرد. این همایش که از میدان المپیک آغاز شده بود، تا ضلع شرقی بوستان جوانمردان(آمفی تئا‌تر منطقه ۵) ادامه داشت. برپایی غرفه‌های ورزشی با مد نظر قرار دادن اجرای مسابقات ورزشی و بازیهای بومی محلی شامل تیر و کمان، طناب کشی، دارت، پرش با گونی و… همچنین جشنواره پرواز بادبادک‌ها از جمله بخشهای این همایش بود که مورد استقبال شرکت کنندگان حاضر قرار گرفت.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز