خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده به مناسبت روز قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۹۵

شهروندان قزوینی مسیر دانشگاه آزاد اسلامی تا بوستان ملی باراجین را در هفتم شهریور ماه پیاده روی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت هفته دولت و جشنواره روز قزوین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی(استان قزوین) همزمان با جمعه، ۷ شهریور ماه، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین، سعید وزیری‌نژاد با اعلام این خبر افزود: برگزاری سه دوره جشنواره روز قزوین ظرفیتی منحصر به فرد است تا در این مجال، پایتخت پیاده روی جهان، همایش دیگری را با مشارکت پر شور شهروندان برگزار کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی با اشاره به استقبال ده‌ها هزار نفری مردم از این همایش در جشنواره روز قزوین سال گذشته، عنوان کرد: پیش بینی می‌شود امسال نیز شهروندان قزوینی و حتی افرادی از دیگر شهرهای استان و کشور عزیزمان از این برنامه فرهنگی و ورزشی استقبال کنند چراکه در سالهای گذشته از سراسر ایران مخاطب این برنامه بودند.

وی با بیان اینکه نشاط، سلامتی، تندرستی و پویایی جامعه به واسطهٔ برگزاری چنین برنامه‌هایی مورد هدف است، افزود: کهن شهرمان قزوین علاوه بر اینکه یک شهر فرهنگی، شهر امامزاده‌ها و پایتخت خوشنویسی ایران محسوب می‌شود در ورزش همگانی و پیاده روی خانواده نیز حرفی برای گفتن دارد.

وزیری‌نژاد در ادامه از تلاش شورای شهر، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و هیأت ورزش‌های همگانی در برگزاری این برنامه پیاده روی خبرداد و افزود: ۱۲ ارگان دیگر نیز ما را در تحقق این امر مهم یاری می‌رسانند، برنامه‌ای که از شبکه‌های سراسری به صورت زنده برای تمام مردم ایران انعکاس داده می‌شود.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع در طول مسیر برای شهروندان خبر داد و افزود: با توجه به همزمانی این برنامه با دهه کرامت خادمین امام رضا(ع) نیز در این همایش شرکت دارند و پرچم هشتمین امام شیعیان را در این برنامه مهم به اهتزاز درمی آورند.

این برنامه در ساعت شش و سی دقیقه صبح آغاز می‌شود و شهروندان می‌توانند در ساعت یاد شده به محل آغاز برنامه مراجعه کنند، از سویی در میادین اصلی شهر وسایل حمل و نقل برای جابجایی شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.

این مسئول گفت: برای برندگان امسال که به قید قرعه انتخاب می‌شوند خودرو سواری، کمک هزینه سفرهای زیارتی، دوچرخه و دیگر جوایز ارزنده درنظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز