خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در دیدار با علما و ایثارگران زنجان:

امنیت ایران و منطقه مدیون ایثارگران است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۱۱

وظیفه و رسالت سنگینی درباره خانواده ایثارگران و شهدا داریم.

رئیس جمهور امنیت ایران و منطقه را مدیون ایثارگری ایثارگران دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حسن روحانی امروز، چهارشنبه، ۳۰ مهر، در مراسم دیدار با علما و ایثارگران استان زنجان در آستانه قرار گیری ماه محرم اظهار داشت: ایثارگران در مکتب علما پرورش یافته و علما در سایه ایثارگران هستند و می‌توانند این راه را ادامه بدهند.

رییس جمهور با بیان اینکه این دو قشر خیلی به هم نزدیک هستند، تصریح کرد: با مرور تاریخ انقلاب اسلامی و نهضت‌های ایران می‌بینیم نقش محرم و عاشورا در دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به نقطه اوج انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۲ با صدور اعلامیه مهم امام و در پی آن حادثه ۱۳ خرداد گفت: همه فرازهای نهضت اسلامی در سایه عاشورا بوده است.

روحانی در ادامه با اشاره به اهمیت حوادثمهم تاریخ انقلاب اسلامی افزود: عاشورا یادآور خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان دارای سه هزار شهید ۷هزار جانباز و ۶۰۰ آزاده است، افزود: خانواده‌های شهدا، و آزادگان با خدای خود معامله کرده‌اند.

رییس جمهور وقوع عاشورا را مهم توصیف کرد و گفت: همه این‌ها برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است.

روحانی با بیان اینکه دولت در یک شرایط عادی نیست، گفت: وظیفه و رسالت سنگینی درباره خانواده ایثارگران و شهدا داریم.

روحانی با اشاره به اینکه در حد توان در حل مشکلات این قشر هستیم، اظهار داشت: همه ما مدیون این خانواده‌ها هستیم.

رئیس جمهور امنیت ایران و منطقه را مدیون ایثارگری ایثارگران دانست و گفت: استان زنجان دارای افتخاراتی نظیر آیت الله شبیری زنجانی و شهیدانی نظیر شهید مجید شهریاری است.

وی در پایان با اشاره به استعدادهای مردم استان و پتانسیل‌های منطقه گفت: امیدواریم شاهد اقداماتی هر چند کوچک در این استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز