خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت، درمان و آمورزش پزشکی ارتش:

ارتش، امکانات لازم برای مبارزه با ویروس کرونا را فراهم آورده است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۲۵

معاون بهداشت، درمان و آمورزش پزشکی ارتش با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به محض انتشار ویروس کرونا در چین اقدامات لازم برای ورود احتمالی این ویروس به کشور را انجام داده بود، گفت: ارتش امکانات لازم برای مبارزه با ویروس کرونا را فراهم آورده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم پزشک مداح معاون بهداشت، درمان و آمورزش پزشکی ارتش که در حاشیه چهارمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی ارتش با خبرنگاران سخن می گفت با اعلام این مطلب که ارتش جمهوری اسلامی ایران با رصد دائم یکان های خود در نیروها و یکان های مختلف، احاطه کاملی بر وضعیت بهداشت و درمان کارکنانش دارد، افزود: به محض انتشار ویروس کرونا در کشور، ارتش با آمادگی کامل و احاطه ای که بر وضعیت بهداشتی و درمانی یکان های خود داشت توانست در اسرع وقت یکان های خود را از هجوم این ویروس در امان داشته و بیشتر انرژی خود را صرف کمک به سامانه بهداشت و درمان کشور و امدادرسانی به مردم شریف کشور بکند.

وی افزود: تمام بیمارستان های ارتش این آمادگی را دارند تا در راستای سیاست های وزارت بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا اقدام کرده و خدمات پزشکی و بهداشتی خود را به ملت عزیز ایران اسلامی ارائه بدهند.

معاون بهداشت و درمان ارتش افزود: در تهران که یکی از نقاط مهم درگیر با ویروس کرونا است چندین بیمارستان ارتش از جمله بیمارستان های هاجر، بعثت، خانواده و گلستان به بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه می دهند.   

امیر دریادار مداح همچنین به ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی توسط بیمارستان های ارتش در شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر تهران، ارتش در سایر شهرهای کشور از جمله در گیلان، اهواز، مشهد، شیراز و گلستان نیز بیمارستان های خود را برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی آماده کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز