خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش:

ارتش آماده ضدعفونی مجدد خیابان‌های قم است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۱۷

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به رویکرد این نیرو در مقابله با شیوع ویروس کرونا در قم، گفت: ارتش آماده ضدعفونی مجدد خیابان‌های این شهر است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی ارتش در شهرک پردیسان قم بیان کرد: از پنجشنبه هفته گذشته نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعزام ۵۰ دستگاه تجهیزات خودرویی؛ معابر، اطراف حرم حضرت معصومه(س) و بسیاری از کوچه‌های شهر قم را ضدعفونی کرده و درصورتی‌ که احساس نیاز شود این اقدامات ادامه پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در صورت نیاز معابر و خیابان‌های شهرهای مختلف کشور را ضدعفونی کند.

او بیان داشت: قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل‌شده و رویکرد ارتش در مقابله با کرونا کاملاً تهاجمی و پیش‌دستانه است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کنترل شیوع ویروس کرونا یک بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی در شهرک پردیسان قم راه اندازی کرده است که این بیمارستان از بخش‌های مختلف پزشکی تشکیل‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان سیار ارتش در شهرک پردیسان مراجعه کرده و افرادی که علائم ابتدایی این ویروس را داشتند به مراکز درمانی سطح شهر اعزام‌شده‌اند.

امیر سرتیپ موذنی ادامه داد: روزانه بالغ ‌بر ۳۰۰ بیمار مشکوک به کرونا با مراجعه به بیمارستان سیار ارتش مورد آزمایش و ارزیابی قرار می‌گیرند و ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار ارزیابی و پذیرش بیماران مشکوک به کرونا، بسته‌های ضدعفونی‌کننده را به‌صورت رایگان در اختیار مراجعه‌کنندگان و عموم مردم منطقه پردیسان قرار می‌دهد.

گفتنی است در بیمارستان ۵۰ تختخوابی صحرایی در شهرک پردیسان قم متخصصان عفونی، عمومی، طب اورژانس و متخصصین بهداشت محیط، همچنین کادر پرستاری و کادر درمانی حضور دارند و آماده پذیرش بیماران هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز