خبرگزاری کار ایران

عزیزی:

برخی از نمایندگان فعلی مدام در راهروهای مجلس دنبال لابی‌گری و امتیاز گرفتن به نفع خود بودند

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۷۷۹

دبیرکل جبهه جهادگران، گفت: ضرورت تشکیل شورایعالی انقلاب سیاسی در چله دوم انقلاب احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وهاب عزیزی در نشست خبری جبهه جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه مردم به لیستی رأی خواهند داد که به دنبال سهم‌خواهی نباشد، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی مردم یک خواسته‌ای را تقاضا می‌کنند و آن خواسته، تشکیل شورایعالی انقلاب سیاسی زیر نظر مقام معظم رهبری است؛ همانند شورای عالی انقلاب فرهنگی که در ابتدای انقلاب تشکیل شد؛ لذا ضرورت تشکیل شورای عالی انقلاب سیاسی در چله دوم انقلاب احساس می‌شود تا به دولت‌ها و مجلس‌ها سروسامان دهند.

دبیر کل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: لیست جهادگران ایران اسلامی از اعضای پاکدست و جوان شکل گرفته و از همه جوانان این درخواست را دارد تا انحصار سیاسی و پدرسالاری را بشکنند.

حجت آشوری، عضو لیست ائتلاف جهادگران ایران اسلامی در این نشست اظهار کرد: نخبه‌گرایی و گردش نخبگان در کشور ضعیف است و اگر بتوانیم نخبه‌گرایی و گردش نخبگان را در مجلس یازدهم براساس بیانیه گام دوم انقلاب پیاده کنیم، قطعاً این مجلس به وزیر نخبه رأی خواهد داد.

وی افزود: متأسفانه از ۲۹۰ نفر نماینده مجلس دهم، برخی از آنها در جلسات مجلس حضور نداشتند و آنهایی هم که حضور داشتند، در راهروهای مجلس درصدد لابی‌گری و امتیاز گرفتن به نفع خود بودند.

در این نشست حجت آشوری عضو لیست جهادگران گفت: امروز دغدغه اصلی مردم، معیشت است و مسئولان حداقل کاری که می‌توانند انجام دهند، این است که جهادی کار کنند تا با کار جهادی معیشت مردم و مشکلات مردم تأمین شود.

حجت‌الاسلام توسلی دیگر عضو لیست جبهه جهادگران اظهار کرد: اهمیت انتخابات در این دوره بسیار مهم است. امروز مجلس ما هم نیازمند متخصص و نیازمند کسی است که بتواند صدای مظلومان را به گوش مسئولان برسانند.

وی گفت: مبارزه با ربا در نظام بانکداری مهم است، اما مهمتر از آن، باید ارزش و جایگاه پول ملی را ارتقا داد و اقتصاد زمانی اصلاح خواهد شد که سرمایه انسانی را به میدان بیاوریم و تنها با سرمایه اجتماعی نمی‌شود اقتصاد را اصلاح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز