خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

فردا اسامی نمایندگان کارگری اعلام خواهد شد/ شعار امسال ما "زنده‌باد کارگر" است/ در حوزه‌های کارگری همچنان عقب هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۹۰۷

دبیرکل خانه کارگر اعلام کرد که فردا اسامی نمایندگان کارگری اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب با اشاره به لزوم تشکل‌های صنفی و کارگری گفت: این واحدها در صورتی قدرتمند و هدف‌گذار هستند که بتوانند به اعضای خود آموزش بدهند. پیشکسوتان صاحبان اصلی این تشکل‌ها هستند و ما باید از آنها دعوت کنیم که تجربه خود را در اختیار نسل بعدی قرار دهند.

وی با اشاره به رد صلاحیت نادر قاضی‌پور از سوی شورای نگهبان گفت: امیدوارم هرچه زودتر زمینه تایید مجدد وی که به‌دلیل مشکلاتی که برخی افراد پیش آورده‌اند به تعویق افتاده در ارومیه به وجود آید. قاضی‌پور یکی از افرادی است که در زمینه حقوق کارگران فعالیت‌های زیادی داشته است. اگر مشکل وی حل شود همه ما باید توجه خود را به سمت ارومیه معطوف کنیم تا از انتخابات باز نمانند هرچند خدمتگذاری وی برای قشر کارگری چه در مجلس و چه در سایر حوزه‌ها همیشگی خواهد بود و برای وی هیچ تفاوتی ندارد.

دبیرکل خانه کارگر ادامه داد: قاضی‌پور از روز اولی که به مجلس آمد به من گفت که می‌خواهم اولین متن خود را برای احقاق حقوق کارگران در مجلس بخوانم؛ اگر ما امروز در حوزه‌های کارگری عقب هستیم به سبب این است که از این قبیل افراد کم داریم. شورای نگهبان نباید بگذارد که جای این‌گونه افراد در مجلس خالی باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خصوصی‌سازی و تبعات منفی آن گفت: امروز اگر صدای افرادی که طرفدار خصوصی‌سازی هستند بیشتر است به سبب این است که تعداد آنها بیش از مخالفان است. من تلاش کردم در این دوره تعداد بیشتری از نمایندگان کارگری از تهران برای مجلس کاندیدا شوند اما متاسفانه این امر صورت نگرفت.

وی در پایان افزود: ما در نهایت تا فردا افرادی که به اسم خانواده کارگری کاندیدا شده‌اند را اعلام خواهیم کرد. سیاست ما تبلیغ برای کسانی است که جرأت کردن به اسم فعال کارگری وارد میدان شوند حالا چه مشهور باشند و چه قدرت رأی‌آوری نداشته باشند؛ ما از آنها حمایت خواهیم کرد زیرا شعار ما امسال زنده باد کارگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز