خبرگزاری کار ایران

عارف با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در زاهدان مطرح کرد؛

ارائه گزارش وزارت آموزش و پرورش به کمیسیون تا روز یکشنبه/ اعزام گروهی از اعضای کمیسیون آموزش به زاهدان/ انتقاد از بی‌تدبیری در تجهیز مدارس و اردوها

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۰۸۲

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تداوم برخی بی‌تدبیری‌ها و بی‌مسئولتی‌ها در تجهیز مدارس و حفاظت از سلامت دانش‌آموزان از اعزام گروهی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات به زاهدان برای بررسی آتش‌سوزی یکی از مدارس این شهرستان خبر داد.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در واکنش به حادثه آتش‌سوزی یکی از مدارس شهرستان زاهدان که منجر به فوت دو دانش‌آموز این مدرسه شد، با اظهار تاسف از وقوع این حادثه دردناک،گفت: متاسفانه هر از چندگاهی شاهد اینگونه حوادث تلخ برای دانش‌آموزان هستیم و تاسف بارتر اینکه کسانی که باید مسئولیت پذیر باشند از پذیرش مسئولیت بعضا شانه خالی می‌کنند.

وی تاکید کرد: بارها نسبت به مسائل ایمنی مدارس و ضرورت دقت در سلامت دانش‌آموزان هشدارهای لازم داده شد ولی هم در اردوهای دانش‌آموزی و هم در تجهیز مدارس شاهد بی تدبیری  و وقوع حوادث تلخ هستیم.

رئیس فراکسیون امید تصریح کرد: از اولین ساعات وقوع این حادثه دردناک کمیسیون آموزش و تحقیقات  از وزارت آموزش و پرورش گزارشی از علت وقوع این حادثه را خواستار شد که تا روز یکشنبه قرار است این گزارش به کمیسیون ارسال شود. همچنین برخی از اعضای کمیسیون هم با مدیرکل آموزش و پرورش استان  در چند نوبت در تماس بودند و هیاتی هم از سوی کمیسیون برای بررسی این حادثه به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد. این موضوع همچنین در دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات به قید فوریت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دولت باید مقاوم‌سازی مدارس را با جدیت بیشتری دنبال کند، از اقدام سریع و بهنگام وزیر بهداشت برای درمان آسیب دیدگان قدردانی کرد و با تسلیت درگذشت دانش آموزان فوت شده به خانواده‌های آنان برای بهبودی آسیب‌دیدگان آرزوی شفای عاجل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز