خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در اخطاری با اشاره به FATF:

انتظار می‌رفت رئیس مجلس با روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها جلساتی را برگزار کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۲۸۲

یک نماینده مجلس گفت: رهبری بیان کردند کنوانسیون‌هایی که در اتاق فکر استکبار جهانی پخت و پز می‌شوند چرا باید تصویب شوند لذا خودتان لایحه و طرحی بنویسید و مزایای آنها را در نظر گرفته و معایب را کنار بگذارید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید حسین نقوی حسینی، در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل۱۱۰ گفت: هر ساله نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب ملاقات می‌کنند و ایشان توصیه‌هایی را به نمایندگان بیان می‌کنند از این رو هیئت رئیسه مطابق قسمی که یاد کرده است باید آنها را اجرایی کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در ملاقات سال جاری با نمایندگان صراحتا مطالبه‌ای را مطرح کردند، گفت: در این راستا بیان  کردند کنوانسیون‌هایی که در اتاق فکر استکبار جهانی پخت و پز می‌شوند چرا باید تصویب شوند لذا خودتان لایحه و طرحی بنویسید و مزایای آنها را در نظر گرفته و معایب را کنار بگذارید.

وی با اشاره به اینکه همه نمایندگان حدس ذهنی‌شان این بود که سخنان رهبر انقلاب در مورد لوایح چهارگانه است، افزود: بر این اساس انتظار می‌رفت رئیس مجلس با روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها جلساتی را برگزار کند و ساز و کاری در این مورد ترتیب دهد. در واقع انتظار می‌رفت جلساتی گذاشته شود تا مشخص شود می‌توانیم در این راستا طرح دهیم یا لایحه‌ای از سوی دولت ارائه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب صراحتا اعلام کردند عضو چنین کنوانسیون‌هایی نشوید در این صورت کنوانسیون CFT  نیز یکی از آنها محسوب می شود لذا چه نیازی است دوباره سوالی طرح شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز