خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در ایروان با دادستان کل جمهوری ارمنستان دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۰۱۹

در دیدار سفیر کشورمان در ایروان با دادستان کل ارمنستان موضوع ارتقای سطح همکاری‌های نهادهای قضایی و دادستان‌های کل دو کشور مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سید کاظم سجادی در این دیدار خواستار گسترش همکاری‌های حقوقی و قضایی بین المللی، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ارتباط مستمر میان بخش‌های بین‌‌‌‌الملل دادستانی کل ایران و ارمنستان و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و قضایی اتباع دو کشور شد.

وی همچنین رعایت عدالت در محاکم دو کشور را زمینه‌‌‌‌‌ساز توسعه روابط اقتصادی و تجاری و افزایش سرمایه‌‌‌گذاری دوجانبه دانست.

سفیر ایران در ایروان همچنین از دادستان جمهوری ارمنستان جهت سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد و گفت: امید داریم با سفری که به ایران خواهید داشت همکاری‌های قضایی فیمابین را توسعه خواهید بخشید.

هارتور داویتیان نیز با تایید اظهارات سفیر کشورمان اظهار داشت: دادستانی کل ارمنستان خواستار برقراری روابط بسیار نزدیک با نهاد همتای خود در جمهوری اسلامی ایران بوده و همچنین پیشنهاداتی جهت تسریع در پرونده‌های قضایی دو کشور در سفر آتی به تهران مطرح خواهد کرد.

وی همچنین از ارتقای بخش‌‌‌های بین‌‌‌‌الملل دادستانی‌های دو کشور، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و همکاری در مجامع بین‌‌‌المللی استقبال کرد.

دادستان کل ارمنستان بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متهمان ایرانی در ارمنستان جهت حل و فصل مشکلات آنان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز