خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر جدید ارمنستان در دیدار با سفیر ایران:

تهران و ایروان براساس پیوندهای دیرینه و منافع ملی در کنار یکدیگر خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۱۸۷

سفیر کشورمان در ایروان با نخست‌وزیر جدید ارمنستان دیدار و در مورد توسعه روابط دوجانبه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار طرفین بر پیگیری و اجرایی کردن تفاهمات صورت گرفته در چارچوب کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور تاکید کردند.

نیکول پاشینیان، نخست‌‌وزیر ارمنستان در این دیدار با اشاره به روابط نزدیک و دوستانه میان ایران و ارمنستان گفت: نباید به سطح کنونی همکاری میان دو کشور بسنده کرد.

وی همچنین بر لزوم ادامه تلاش‌ها در جهت توسعه همکاری‌ها براساس منافع متقابل تاکید کرد و اظهار داشت: ایران و ارمنستان براساس پیوندهای دیرینه و منافع ملی در کنار یکدیگر خواهند بود.

سید کاظم سجادی، سفیر ایران در ارمنستان نیز در این دیدار از آمادگی کشورمان برای اجرای طرح‌های مشترک براساس منافع متقابل و همچنین مساعدت در زمینه تعمیق روابط اقتصادی میان دو کشور خبر داد.

وی ضمن استقبال از افزایش میزان تبادلات تجاری میان دو کشور تصریح کرد: پذیرش ایران در اتحادیه اوراسیا و همچنین ایجاد منطقه آزاد اقتصادی در مغری می‌توانند نقش بسزایی در توسعه مبادلات تجاری میان ارمنستان و ایران و کشورهای منطقه داشته باشند.

همچنین در این دیدار طرفین برخی از موضوعات مطرح در دستورکار دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز