خبرگزاری کار ایران

در دیدار سجادی با وزیر زیرساخت‌های انرژی ارمنستان مطرح شد؛

آمادگی شرکت‌های ایرانی برای مشارکت در طرح های عمرانی و سرمایه گذاری ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۳۱۹

سفیر ایران در ایروان با وزیر جدید زیرساخت های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا، سیدکاظم سجادی با آرتور گریگوریان وزیر جدید زیرساخت‌ های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان دیدار و در خصوص همکاری های دو کشور در حوزه های گوناگون اقتصادی گفت‌وگو کرد. 

در این دیدار راه‌های همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف از جمله تکمیل خط سوم انتقال برق، اتصال شبکه برق جمهوری اسلامی ایران به گرجستان از طریق ارمنستان، آمادگی شرکت‌های ایرانی برای مشارکت در طرح‌ های عمرانی و سرمایه گذاری در ارمنستان مورد گفتگو طرفین قرار گرفت. 

مذاکره درخصوص راه‌های فعال‌ سازی وزارتخانه‌های دو کشور در کمیسیون مشترک اقتصادی از دیگر موضوعات و محورهای مورد گفت وگو بین مقام های دو کشور بود. 

سجادی در این دیدار با اشاره به اینکه دور بعدی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور به میزبانی وزارت نیروی ایران در تهران برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد که تمامی توافقات صورت گرفته اجرایی و باعث توسعه روابط همه جانبه دو کشور دوست و همسایه شود. 

همچنین وزیر جدید زیرساخت های انرژی و منابع طبیعی ارمنستان در این ملاقات با اشاره به سطح عالی روابط دو کشور گفت: در دوره حضور در این سمت تلاش خواهم کرد این روابط را ارتقا دهم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد؛ تمامی توافقات صورت گرفته در چارچوب کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور اجرایی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز