خبرگزاری کار ایران

دعوت خانه کارگر برای حضور چشمگیر و آگاهانه کارگران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۸۶

تشکیلات خانه کارگر در بیانیه‌ای با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از عموم کارگران دعوت کرد که به پاس قدردانی از برکات انقلاب، دوشادوش سایر هموطنان در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن حضور چشم‌گیر و آگاهانه داشته باشند.

به گزارش ایلنا بیانیه خانه کارگر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به این شرح است:

باردیگر بهمن فرا رسید که یادآور روزهای خجسته به ثمر نشستن مبارزات آحاد ملت با رژیم ستم شاهی می‌باشد. آنچه که بدیهی است سعی و تلاش کارگران دوشادوش سایر اقشار در دوران مبارزه یکی از تعیین کننده‌ترین عوامل پیروزی انقلاب بوده است. هوشیاری جامعه کارگری مانع از سوءاستفاده گروهک‌های چپ قبل و بعد از پیروزی انقلاب شد.

طی چهل سال گذشته کارگران در تمامی عرصه‌ها حضور چشم‌گیر و موثر داشته‌اند و دستاوردهایی نظیر شکل‌گیری شوراهای اسلامی کار، بازنگری و اصلاح قانون کار سابق، تصویب قانون بیمه کارگران ساختمانی و قانون بیمه بیکاری، بازنشستگی‌های پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور و امثال آن به برکت انقلاب بوده است که با تدوام نقش‌آفرینی آحاد کارگری و همراهی مسئولین امید به دستاوردهایی بیشتر متصور می‌باشد.

تشکیلات خانه کارگر از عموم کارگران دعوت می‌نماید که به پاس قدردانی از برکات انقلاب، دوشادوش سایر هموطنان در مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن حضور چشم‌گیر و آگاهانه داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز