خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد خبر داد:

برپایی ایستگاه فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۶۶۷

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از انسجام ملی و اسلامی کشور دفاع خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، نصیرزاده با اشاره به برنامه‌های ایام دهه مبارک فجر در واحدها و سازمان مرکزی دانشگاه گفت: ستاد برگزاری دهه فجر با محوریت مجموعه بسیج کارمندان و حضور تمامی معاونت‌ها و ادارات کل در سازمان مرکزی دانشگاه تشکیل و تصمیم‌های لازم در خصوص برنامه‌های این ایام گرفته شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بسیار متنوعی برای گرامیداشت ایام دهه فجر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان مرکزی در حال برگزاری است، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، برپایی نمایشگاه، نشست‌های اساتید و کارکنان در قالب بحث‌های مربوط به انقلاب اسلامی و جلسات هم‌اندیشی ازجمله این برنامه‌هاست.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: برنامه میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) نیز به صورت منسجم توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر حضور پرشور تمام دانشگاهیان، دانشجویان، اساتید و مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و با حضور خود از انسجام ملی و اسلامی کشور دفاع خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های صلواتی فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و تهران در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا خواهد شد که محصولات فرهنگی واحدها در این ایستگاه‌ها در اختیار مردم انقلابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز