خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام سیدعلی خمینی:

اگر آرمان فلسطین مسأله اصلى مسلمانان مى‌ماند، شاهد پیدایش داعش نبودیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۶۳۰

نوه امام خمینی گفت: اگر آرمان فلسطین مسأله اصلى مسلمین باقى مى‌ماند شاهد پیدایش داعش نبودیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید على خمینى در دیدار با اعضاى جمعیت دفاع از ملت فلسطین (واحد آذربایجان غربى) با اشاره به علل مطرح شدن مسأله ى فلسطین توسط امام راحل و سایر اندیشمندان اسلامى گفت: به خاطر وجود حداقل سه جهت مسأله فلسطین در میان ملتهاى اسلامى رواج پیدا کرد.

یادگار امام مسأله ظلم، مسأله اسلام و مسأله وحدت اسلامى را سه عامل اصلى براى مطرح شدن و مطرح ماندن مسأله فلسطین در میان جوامع بشرى و اسلامى دانست و با اشاره به مسأله وحدت اسلامى گفت: اگر آرمان فلسطین مسأله ى اصلى مسلمین باقى مى ماند شاهد پیدایش داعش نبودیم.

حجت الاسلام سید على خمینى در بخش دوم سخنان خود به لزوم پى گیرى مسأله ى فلسطین پرداخت و گفت: پى گیرى این مسأله انسانى، اسلامى، مطابق با موازین حقوق بشر، سودمند، ساکت کننده مخالفین جمهورى اسلامى در جدل هاى بین المللى، نمایان‌گر تزلزل اندیشه صهیونیزم، نمایان گر میزان صداقت دولتهاى مستکبر در ادعاهاى گوش خراش اخلاق گرایى و پایدارى به اخلاق و حقوق بشر است.

نوه امام خمینی در بخش سوم سخنان خود به مخالفین طرح مسأله فلسطین پرداخت و گفت: داعش و اندیشه هاى تکفیرى، صهیونیسم و اندیشه هاى ضد اسلامى و بى خبران از نظم جهان و بازار سود و زیان مادى سه گروهى هستند که نمى خواهند مسأله فلسطین مسأله اول جهان اسلام شود و متاسفانه توانسته‌اند تا حدودى موفق شوند.

سید على خمینى در آخرین بخش از سخنانش ضمن انتقاد نهادهاى تبلیغاتى نظام گفت: از نهادهاى فرهنگى و تبلیغاتى نظام گله مندیم چراکه مسأله ى فلسطین تقریبا منحصر در هفته ى آخر منتهى به روز قدس شده است و اگر همینطور پیش رویم ممکن است روزى روز قدس هم کمرنگ شود.

حجت الاسلام سید على خمینى افزود: مخالفین این ایده در طول سال کار مى کنند اما ما دست روى دست مى‌گذاریم و در جهات تبلیغى و ترویجى و رسانه اى کم کار و گرفتار تکراریم.

نوه امام خمینی در پایان سخنانش ضمن تقدیر از فعالیتهاى جمعیت دفاع از ملت فلسطین از نقش ارزنده و تاثیرگذار سرکار خانم مصطفوى تقدیر کرد و گفت: به حق تلاشهاى عالمانه و مجدانه سرکار خانم دکتر مصطفوى جاى تقدیر دارد و از خداوند مى خواهیم که بر توفیقات ایشان بیافزاید و نیز انشالله همه کسانى که براى فلسطین تلاش مى کنند مأجور خواهند بود.

به گزارش ایلنا، به نقل از جماران در ابتداى جلسه اعضاى شوراى اجرایى جمعیت دفاع از ملت فلسطین گزارشى از روند فعالیت‌هایشان ارائه دادند و از سید على خمینى جهت سفر به ارومیه دعوت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز