خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام فرحانی:

وقتی فرمایشات رهبری عملی نمی‌شود، مردم نسبت به ولایت‌پذیری مسئولان تردید می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۳۴

نماینده خوزستان گفت: وقتی فرمایشات رهبر انقلاب توسط برخی مسئولین عملی نمی شود ، مردم نسبت به مسئله ولایت پذیری و اطاعت از ولایت از سوی آنان دچار تردید می شوند.

به گزارش ایلنا،‌ حجت الاسلام فرحانی نماینده استان خوزستان بود موضوع صیانت از ولایت فقیه را در نطق خود طرح و با اشاره به آیه شریفه ولایت گفت : مردم استان خوزستان همارهی و پیروی از ولایت را چه در دوران انقلاب وچه پس از آن به ویژه در دفاع مقدس بطور کامل نشان داده است .

وی افزود : مقام معظم رهبری با تاسی به رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) جهاد کبیر را به عنوان منظومه ولایت در ایران و کشورهای منطقه به طور کامل به منصه ظهور رسانده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام فرحانی تاکید کرد : رهبر فرزانه انقلاب در برهه های حساس از بروز بسیاری از فتنه ها جلوگیری نمودندو این وظیفه مجلس خبرگان را برای صیانت از ولایت فقیه سنگین تر می نماید.

نماینده خوزستان گفت: متاسفانه برنامه های توسعه غربی در استان خوزستان در مقاطعی برای این استان مشکلاتی را بوجود آورد ، اما با سفر سال ۷۵ مقام معظم رهبری و تاکید ایشان برر توسعه کشاورزی در این استان که متاسفانه با ۱۰ سال تاخیر آغاز و احرایی شده و اگر درست و به موقع اقدام می شد امروز شاهد این همه مشکلات در خوزستان نیودیم .

وی تصریح کرد : امروز هم ،شاهد برخی نا هماهنگی و بی توجهی ها به این استان هستیم که اگر به فریاد و ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته شود می توان بر مشکلات استان خوزستان فائق آمد و رضایت مردم را جلب نمود .

حجت الاسلام و المسلمین فرحانی در پایان بر مطالبه گری مجلس خبرگان از مسئولان تاکید و خواستار اجرایی شدن وعده مسئولان شد و افزود : وقتی فرمایشات رهبر انقلاب توسط برخی مسئولین عملی نمی شود ، مردم نسبت به مسئله ولایت پذیری و اطاعت از ولایت از سوی آنان دچار تردید می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز