خبرگزاری کار ایران

باهنر در نشست جامعه مهندسین:

احمدی نژاد از ورود به انتخابات منع شده است/رسیدن اصولگرایان به اجماع، کار سختی است

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر چه قرار بود این مساله رسانه ای نشود اما بالاخره رسانه ای شد. همانطور که در خبرها شنیدید آقای احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه های قوی و حتمی برای انتخابات ریاست جمهوری به دلایل متنوع از ورود به انتخابات منع شده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه تشکل متبوع خود در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال 96 عنوان کرد: فعلا فضای سیاسی در حال حاضر، بغرنج است با این وجود همه تلاش خود را انجام می دهیم تا اصولگرایان به جمع بندی واحد و اجماع برسند.

وی رسیدن اصولگرایان به اجماع را کار سختی برشمرد وگفت: انتخابات مجلس دهم هم یک تجربه شد به گونه ای در این انتخابات در برخی بخش ها و حوزه های انتخابیه خوب عمل کردیم و موفقیت خوبی هم کسب کردیم برای همین باید با تحلیل انتخابات گذشته نقاط قوت را تقویت و  نقاط ضعف را برطرف کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه شوراهای شهر پارلمان های منطقه ای هستند، تاکید کرد: با توه به اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها همزمان شده است عملا انتخابات شوراها تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت و این موضوع از هم اکنون قابل پیش بینی است.

باهنر با تاکید بر اینکه شوراهای شهر و روستا می توانند در عمران و آبادانی شهرها نقش برجسته ای ایفا کنندف گفت: در همین رابطه توصیه من به دوستان اصولگرا در تهران و شهرستانها این است که بحث انتخابات شوراهای شهر را کلید بزنند این طرف ما هم تلاش می کنیم مورد انتخابات شوراها در تهران به وحدت برسیم.

او با اشاره به پیچیدگی های انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اگر چه قرار بود این مساله رسانه ای نشود اما بالاخره رسانه ای شد. همانطور که در خبرها شنیدید آقای احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه های قوی و حتمی برای انتخابات ریاست جمهوری به دلایل متنوع از ورود به انتخابات منع شده است. در این میان توصیه ما از نظر سیاست راهبردی این است که نه مخالفان احمدی نژاد از منع شدن وی اظهار شعف کنند و نه دوستان وی خیلی دمق شوند و در حالت کما و اغما بروند.

 باهنر خطاب به طرفداران کاندیداهای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم عکس العملهایمان در رسانه ها معتدل باشد فراموش نکنیم که هم شادی و شعف زیاد هزینه ای برای آینده دارد و هم افسرده شدن به نفع مصالح نظام نیست. سیاست ما درباره هر کدام از کاندیداها که مطرح می شوند این است که فعلا گزینه های در معرض انتخابات را بررسی می کنیم.

او با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت را  در جبهه پیروان بررسی می کنیم و آنها را می گوییم، گفت: با همه این ها نه ایجابی و نه سلبی در رابطه با کسی موضع گیری نخواهیم کرد و امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری یک کاندیدای واحد،محبوب و مقبول داشته باشیم چرا که همه این موارد باید در نظر گرفته شود.

کد خبر : ۴۱۳۵۴۸