خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون کارآفرینی مجلس:

مشکلات کارآفرینان از طریق همفکری برطرف شود

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در جریان بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شهر جدید پردیس به مناسبت روز ملی کارآفرینی، از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل هنرجویان، مربیان و کارآفرینان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، پروانه مافی عضو فراکسیون کارآفرینی مجلس دهم در جریان بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای شهر جدید پردیس، با اشاره به فرارسیدن هفته و روز ملی کارآفرینی یادآور شد: شایسته است گوشه‌ای از مشکلات کارآفرینان را از طریق همفکری و همدلی برطرف کنیم و راه را برای جوانان و علاقمندان این عرصه هموارتر سازیم تا در آینده شاهد بالندگی و خودکفایی بیشتر این عرصه و تخصصی‌تر شدن مشاغل باشیم.

او گفت: در پی تخصصی‌تر شدن مشاغل، جذب سرمایه و قدرت ریسک مشاغل زودبازده کاهش یافته و با توان بیشتری به حیات خود ادامه خواهند داد.

نائب رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای وظیفه آموزش مهارت‌های بنیادین را بر عهده دارند و حمایت‌های گسترده‌تر در این حوزه‌ها می‌تواند در تخصصی‌تر شدن مشاغل و بالارفتن استانداردهای تولیدی در طولانی‌مدت تاثیرات مثبت و ماندگاری را از خود بجای بگذارد.

کد خبر : ۳۹۵۰۵۷