خبرگزاری کار ایران

مافی خبرداد:

توضیحات نجار در مورد سیل شبستر و آتش‌سوزی ماهشهر در کمیسیون شوراها

رییس سازمان مدیریت بحران در جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها حاضر و در مورد سیل شبستر و آتش‌سوزی ماهشهر گزارشی ارائه کرد.

پروانه مافی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها گفت: دستورجلسه امروز بررسی آیین نامه داخلی کمیسیون بود که مورد تصویب اعضا قرار گرفت. 

وی افزود: همچنین تشکیل کمیته‌های کمیسیون شورا‌ها در دستور کار قرار گرفت و پنج کمیته از جمله کمیته احزاب و سمن‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، حمل و نقل و کمیته آمایش سرزمین و تقسیمات کشوری و کمیته امنیت داخلی تشکیل شد. 

عضو کمیسیون شورا‌ها یاداور شد: علاقمندان به عضویت در کمیته‌ها براساس تجربه اقدام به ثبت نام کردند و درجلسه بعد انتخابات کمیته‌ها انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در جلسه امروز مدیر بحران کشور آقای نجار نیز حضور داشت گفت: در این جلسه آقای نجار در خصوص اتفاقاتی که دو هفته اخیر در کشور رخ داد مثل سیل شبستر و آتش سوزی ماهشهر توضیحات مفصلی را ارایه داد. 

مافی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون هم سوالات خود را از آقای نجار پرسیدند. در این جلسه برخی نمایندگان غیر عضو کمیسیون هم شرکت داشتند و مسایل حوزه‌های انتخابیه خود را مطرح کردند و روی بخشنامه ۱۰ -۱۲ تاکید شد. 

وی گفت: در پایان این جلسه تصمیماتی گرفته شد و قرار شد ما هم در کمیسیون شورا‌ها پیگیر بخشنامه‌ها باشیم و بتوانیم موضوع مدیریت بحران کشور را در کمیسیون دنبال کنیم. 

مافی اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن فصل بودجه قرار شد اعضای کمیسیون شورا‌ها در کمیسیون تلفیق حضور موثر داشته باشند و همچنین قرار شد در هفته‌های آینده از مسوولان هلال احمر نیز برای صحبت در خصوص مدیریت بحران کشور دعوت کنیم.

کد خبر : ۳۸۹۷۹۴