خبرگزاری کار ایران

عارف در مراسم افتتاح خانه ورزش بیماران خاص بیرجند:

در دوران اصلاحات کلنگی زده نمی‌شد؛ مگر اینکه به نتیجه برسد

رئیس بنیاد امید ایرانیان در سفر نیم روزه خود به خراسان جنوبی پس از ادای احترام به شهدای این استان برای سخنرانی به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند می رود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، که برای سخنرانی در دانشگاه علوم پزشگی بیرجند به استان خراسان جنوبی سفر کرده٬ در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام کرد.

محمدرضا عارف امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به دعوت تشکل‌های اصلاح‌طلب دانشجویی دانشگاه‌های بیرجند به مرکز استان خراسان جنوبی سفر کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سفر خود به استان خراسان جنوبی از ساعت ۹ صبح در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند سالن اجتماعات شهید رحیمی با دانشجویان گفت‌وگو می‌کند.

عارف به همراه حسینی معاون سیاسی استاندار و دیگر همراهان با حضور در قلعه بیرجند به پیاده روی اطراف این مجموعه پرداختند.

وی هدف اصلی از سفر خود را به خراسان جنوبی دیدار با مردم خوب و عزیز استان اعلام کرد و اظهار کرد: از مدت‌ها قبل توسط تشکل‌های دانشجویی استان خراسان جنوبی دعوت شده بودم و خوشحالم امروز این توفیق را پیدا کردم که در این استان حضور پیدا کنم.

در ادامه برنامه‌های عارف در این سفر، کلنگ خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور وی، دکتر سیاری معاون وزیر بهداشت و درمان و مقامات محلی استان به زمین زده شد.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در مراسم کلنگ زنی خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بیرجند، گفت: در دوران اصلاحات ما کلنگی نمی‌زدیم٬ مگر اینکه به نتیجه برسد. پس باید این پروژه هم به نتیجه برسد.

کد خبر : ۲۷۵۷۸۵