خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

ریگی هنوز به ایران نیامده است

هنوز حرف و خبری مبنی براینکه عبدالستار ریگی به ایران منتقل شده باشد؛ مطرح نیست و اتفاقی در این زمینه نیفتاده است. از وزارت امور خارجه خواسته‌ایم استرداد او را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزیر کشور؛ امروز(13 اسفند) در همایشی که در وزارت کشور برگزار شده بود؛ از همکاری پاکستان برای دستگیری عبدالستار ریگی خبر داد و تاکید کرد: هنوز اتفاقی مبنی بر اینکه ریگی شب گذشته به ایران آمده باشد؛ نیفتاده است.

رحمانی فضلی در اختتامیه همایش علمی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا پاکستان با تحویل عبدالستار ریگی موافقت کرده یا خیر گفت: ما از وزارت خارجه در خواست کردیم که این موضوع را پیگیری کند.

وی ادامه داد: از وزارت خارجه پیگیری موضوع را خواستیم که حتما او را مسترد کند بنابراین به‌طور قطع رسیدگی‌ها و بررسی‌های لازم در حال انجام است. پاکستان نیز طبق قوانین همکاری لازم را دارد

وزیر کشور در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه صحبت‌هایی درباره انتقال ریگی در شب گذشته به ایران مطرح بوده است یا خیر؛ خاطرنشان کرد: هنوز حرف و خبری مبنی براینکه عبدالستار ریگی به ایران منتقل شده باشد؛ مطرح نیست و اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

کد خبر : ۲۵۷۵۸۰